חברת לופטהנזה (Lufthansa) מציגה מוצר פרימיום חדש בכל המחלקות, בקווים ארוכי טווח, תחת השם "אלגריס" ("Allegris") בכל המחלקות (אקונומי, פרימיום אקונומי, ביזנס ומחלקה ראשונה) שפותח באופן בלעדי עבור קבוצת לופטהנזה (Lufthansa Group).
מחלקה ראשונה: סוויטות מרווחות ופרטיות
בפעם הראשונה בתולדות חברת לופטהנזה שהמחלקה הראשונה מציעה סוויטות מרווחות הניתנות לסגירה ומאפשרות פרטיות. המושב, שרוחבו כמטר נפתח למיטה גדולה ונוחה. כל המושבים ממוקמים בכיוון הטיסה ובנוסף לאפשרויות אחסון טובות, יש ארון בגדים גדול ואישי בכל סוויטה. לכל נוסע פיג'מה אישית ממותג לופטהנזה. מוצר הפרימיום יהיה זמין החל משנה הבאה.
גם חוויה קולינרית מובטחת בסוויטה ומאפשרת סעודה זוגית מול בן/בת זוג או חבר/ה בדיוק כמו במסעדה. התפריט מגוון ועשיר, כולל קוויאר. תוכניות הבידור מוצגות על גבי מסכים גדולים במיוחד וקישוריות לאוזניות אלחוטיות באמצעות Bluetooth.
קרסטן ספהר (Carsten Spohr), יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל קבוצת לופטהנזה, אמר: "אנחנו רוצים לקבוע סטנדרטים חדשים וחסרי תקדים לאורחים שלנו. ההשקעה הגדולה ביותר במוצרי פרימיום בתולדות החברה שלנו עומדת בבסיס הטענה שלנו להמשיך להיות המוביל בחברות התעופה המערביות בעתיד".
מחלקת עסקים חדשה: סוויטה בשורה הראשונה
כעת, נוסעי מחלקת העסקים בלופטהנזה יכולים גם לצפות לסוויטה משלהם בשורה הראשונה, המציעה אפילו יותר נוחות ופרטיות הודות לדלתות הזזה שנסגרות לחלוטין.
מחלקת העסקים של לופטהנזה מדור "אלגריס" תציע שש אפשרויות ישיבה נוספות עם רמת הנוחות הגבוהה ביותר. לנוסעים יש גישה ישירה למעבר מכל מושבי מחלקת העסקים. גובהו של גב המושב, הוא כ- 114 סנטימטרים, עם מרווח נדיב באזור הכתפיים, מה שמבטיח נוחות ופרטיות גדולה יותר.
כל המושבים נפתחים למיטה באורך שני מטרים. הנוסעים יכולים ליהנות מתוכנית בידור בטיסה על גבי צגים בגודל של כ- 17 אינץ'. טעינה אלחוטית, אוזניות ביטול רעשים והיכולת לחבר את המכשירים האישיים, כגון מחשב, טאבלט, סמארטפון או אוזניות, למערכת הבידור, באמצעות Bluetooth. החברה גם תציג פרטים נוספים וחידושים על מחלקת העסקים החדשה של לופטהנזה באביב הבא.
מחלקת תיירים: “Sleeper's Row 2.0”
מטוסי דור "אלגריס" יציעו אפשרויות בחירה משמעותיות יותר במחלקת התיירים. לאור ההצלחה של "שורת שינה" מאז אוגוסט 2021 לופטהנזה מתכננת "שורת שינה 2.0" . ניתן לקפל את הדום הרגלים ולנצל את המזרן המוצע למנוחה מושלמת על משטח שכיבה גדול ב-40% בהשוואה לשורת שינה המקורית. בנוסף, לנוסעי מחלקת תיירים תהיה אפשרות להזמין גם מושב סמוך פנוי, מה שיאפשר אפשרות בחירה מגוונת גם במחלקת תיירים.
מחלקת הפרימיום של קבוצת לופטהנזה כבר הוצגה ב-SWISS באביב 2022. המושב הנוח משולב במעטפת קשיחה וניתן לכוונון ללא מאמץ, מבלי להשפיע על הנוסעים האחרים בשורה מאחור. המושב מציע מרווח נדיב בפלג הגוף העליון והרגליים, ומצויד בהדום רגליים מתקפל. הנוסעים יכולים ליהנות מסרטים או מוזיקה על צג 15.6 אינץ' אישי שלהם עם אוזניות איכותיות ומבטלות רעשים.
לופטהנזה "אלגריס": חווית הטיסה החדשה בכל המחלקות בקווים ארוכי טווח
למעלה מ-100 מטוסים חדשים בקבוצת לופטהנזה, כמו מטוסי בואינג 787-9, איירבוס A350 ומטוסי בואינג 777-9, יטוסו ליעדים ברחבי העולם ויעניקו את שירות "אלגריס" החדש. בנוסף, מטוסים שכבר נמצאים בשירות של לופטהנזה, כמו בואינג 747-8, יוסבו. השיפור בו-זמני של חווית הנסיעה בכל המחלקות, יחד עם ההחלפה של יותר מ-30,000 מושבים ברחבי קבוצת לופטהנזה, הם ייחודיים בהיסטוריה של הקבוצה.
עם יוזמות אלו, החברה מדגישה את תקני הפרמיה והאיכות הברורים שלה. עד שנת 2025, קבוצת לופטהנזה תשקיע סך של 2.5 מיליארד יורו במוצר ובשירות בלבד כדי לשפר עוד יותר את חווית הלקוח בכל שלב של המסע – מההזמנה הראשונית, לאורך חווית שדה התעופה, הטרקלין, ועד לבקשת הלקוחות גם לאחר הטיסה.
כבר היום ב-A350 וב-B787-9 נבחרים: כל מושבי מחלקת העסקים עם גישה ישירה למעבר
לופטהנזה כבר מציעה את מחלקת העסקים החדשה במטוסים מסוימים. התוספת האחרונה לצי, בואינג 787-9, וארבעה מטוסי איירבוס A350 שנמסרו ללופטהנזה בחודשים האחרונים, כוללים מחלקת עסקים משופרת מהיצרניות תומפסון (A350) וקולינס (787-9). כל המושבים ממוקמים ישירות למעבר, ניתנים להפיכה בקלות ובמהירות למיטה באורך שני מטרים ומציעים יותר מקום אחסון. בנוסף, לנוסעים יש הרבה יותר מקום באזור הכתפיים. עוד ארבעה מטוסי בואינג 787-9 עם מחלקת עסקים מסוג זה יימסרו ללופטהנזה בשבועות הקרובים.
המודרניזציה הגדולה בתולדות החברה
קבוצת לופטהנזה עומדת לצאת למודרניזציה הגדולה ביותר של הצי בתולדות החברה. עד שנת 2030, יותר מ-180 מטוסי היי-טק חדשים לטווח קצר וארוך אמורים להימסר לחברות התעופה של הקבוצה. בממוצע, הקבוצה תקבל מסירה של מטוס חדש כל שבועיים, בין אם מטוסי בואינג 787, איירבוס 350, מטוסי בואינג 777-9 בקווים ארוכי טווח או איירבוס A320neo חדשים לטיסות קצרות טווח. זה יאפשר לקבוצת לופטהנזה להפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 הממוצעת של הצי שלה. המטוס האולטרה-מודרני לטווח ארוך "דרימליינר", למשל, צורך בממוצע רק כ-2.5 ליטר דלק סילוני לנוסע ל-100 קילומטרים של טיסה. זה עד 30 אחוז פחות מקודמו. בין 2022 ל-2027, קבוצת לופטהנזה תקבל בסך הכל 32 מטוסי בואינג דרימליינר.