Site icon IAS

עיריית תל אביב-יפו מזמינה את הציבור לטעימות רמדאן ביפת

טעימות בסיור לילות רמדאן ביפו. צילום אילן ספירא

כחלק מאירועי חודש רמדאן ביפו, תקיים עיריית תל אביב-יפו אירוע טעימות של מאכלים אופייניים לחודש רמדאן, בעסקים המקומיים ברחוב יפת. האירוע יתקיים בימים שלישי-רביעי, 4-5 במאי, בשעות הערב החל מהשעה 20:30, בתום הצום ולאחר ארוחות האיפטאר של הקהילה הערבית ביפו. המבקרים ביפת יוכלו ללכת לאורכו, לשוטט בין העסקים, לשמוע מוזיקה מסורתית ולטעום מנות במחירים מיוחדים: 15 – 20 ש"ח.

בין המאכלים: מסחאן צמחוני – פיתה עסיסית אפויה בטאבון, עם בצל מבושל בשמן זית ומתובל בסומק; פאטה – בשר בקר צלוי מונח על תערובת של חומוס, טחינה וקרעי פיתות חמימות;  קאטייף – הקינוח הכי מזוהה עם רמדאן, בצק ממולא באחת מכמה אפשרויות מפתות: באגוזים עם צנובר, במלבי או בגבינה, מטוגן בשמן עמוק ונטבל במי סוכר. מסלול הטעימות יתחיל בגן השניים במרכזו של רחוב יפת, בו מוצב מיצב של עששית רמדאן (פאנוס רמדאן). במרכזה של העששית המוארת והצבעונית, כדור בדולח, שכאשר נוגעים בו הוא מחליף את צבע העששית.

במהלך הערב יופיעו ברחוב רקדן סופי – דרוויש בלבוש מסורתי, יחד עם שני נגנים, די ג'יי שינגן בחלק אחר של הרחוב פיוטים אופייניים לחג ויוצב מיצב בלונים מרהיב של ז'אן בלונים, שיאן גינס היפואי. בכניסה לעסקים המשתתפים באירוע יוצב סימן בצורת עששית, שיסמן למבקרות והמבקרים לאן לגשת. הפעילות עצמאית ופתוחה לקהל הרחב.

למידע על כל אירועי רמדאן באתר העירייה:   https://bit.ly/3cZs5Eh

מיצב של עששית רמדאן (פאנוס רמדאן). צילום אילן ספירא 
Exit mobile version