Site icon IAS

סלובניה תציג בתערוכת התיירות IMTM ביתן מרכזי ומרשים

אגם בלד המרשים בסלובניה. צילום יח"צ

סלובניה תשתתף בתערוכת התיירות IMTM, שתערך בתל אביב, ותציג בביתן מרכזי ומרשים. כמו כן, גם כ-7 חברות תיירות מובילות שיגיעו במיוחד מהמדינה הירוקה יציגו בביתן. בין החברות:

Passport Europeחברה המתמחה בכל הנוגע לספורט, תיירות אקטיבית וענף ה-MICE בסלובניה וסביבתה.

 Sava Hotels & Resorts– קבוצת התיירות הגדולה ביותר שפועלת בסלובניה, אשר מחברת בין אנשים למגוון עצום של חוויות נפלאות. לקבוצה עשרות שנות ניסיון והיא ידוע בזכות מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ובפיתוח מוצרי תיירות חדשניים.

Thermana Laško – אתר הספא שהוא מרכז בריאותי ותיירותי מוביל המציע מגוון שירותים בתחום ה-Well Being, האתר שוכן במיקום אידיאלי: בין גבעות ירוקות קסומות, במורד נהר סביניה.

Promet T&T – חברת תכנון טיולים מאורגנים ברחבי אירופה וחבילות מותאמות אישית למטיילים אינדיבידואלים וקבוצות.

Rimske terme wellness resort – אתר הבריאות והספא המציע גם שלל פעילויות אקטיביות, בהן רכיבה, הליכה נורדית, סקי, טאי צ'י וטיולים רגליים.   

Renee Tours – חברה המתמחה בניהול יעדים, עוסקת בשיווק של סלובניה כיעד תיירותי מוביל ובהענקת שירותים בתחום התיירות בסלובניה.

 Julian Alps – נציגות האזור המציע טבע פראי, אטרקציות משגעות וספורט אתגרי בכל הרמות.

אילונה סטרמסקי , מנכ"לית משרד התיירות של סלובניה. צילום יח"צ

בנוסף בימים אלה נבחרה מנכ"לית חדשה ללשכת התיירות של סלובניה – אילונה סטרמסקי (Ilona Stermecki) שהיא אשת תיירות ותיקה ומנוסה: "זהו אתגר גדול עבורי אך מעל הכול הזדמנות עצומה, לשתף את הידע והניסיון שצברתי במהלך השנים עם צוות משרד התיירות ולהמשיך לפתח את סלובניה כיעד ירוק, אקטיבי, בריא, בטוח ובר קיימא. המטרות העיקריות שלנו הן להעלות את המודעות לסלובניה כיעד תיירותי מוביל בזירה הבינלאומית, להמשיך לקדם תיירות בת קיימא בעלת אוריינטציה דיגיטלית ולייצר רשת של ספקים מקומיים מכל הגדלים והסוגים"

סטרמסקי גם התייחסה בדבריה במיוחד לשוק הישראלי: "סלובניה ידועה בקרב מטיילים ישראלים כיעד בוטיקי במיוחד עבור תיירות אקטיבית. בעבר ביססנו שיתופי פעולה מצוינים ואנחנו מצפים לקבל שוב את המטיילים הישראלים בזרועות פתוחות אל סלובניה, הלב הירוק והפועם של אירופה, אך לפני כן, אני שמחה להזמין את הישראלים לבקר אותנו בדוכן המרשים של סלובניה בתערוכת IMTM 2022 ולהתעדכן בכל מה שחדש ומרגש בהיצע התיירותי של סלובניה".

לובליאנה בירת סלובניה. צילום Depositphotos
Exit mobile version