Site icon IAS

סינגפור תבטל את מרב מגבלות הקורונה לתיירים מחוסנים

אתיופיאן. צילום Depositphotos

הודעה משמחת מגיעה מכיוונה של סינגפור. החל מה-1 באפריל 2022, סינגפור תבטל את הבידוד ובדיקות ה-PCR לתיירים מכל העולם בהגעה למדינה. הדרישה היחידה שנותרה בתוקף עבור מחוסנים תהיה הצגת בדיקת PCR שלילית, שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה לסינגפור, אם כי משרד הבריאות של סינגפור הדגיש כי זה עשוי להתבטל בשבועות הקרובים. תיירים גם לא ידרשו עוד למלא את טופס VTL המקוון לפני ההגעה למדינה.

בנוסף, תבוטל המגבלה להופעות חיות, תותרנה התקהלויות קבוצתיות של עד 10 אנשים והגדלת מספר האנשים באירועים, החל מה-29 במרץ 2022. בינתיים תושבי סינגפור העובדים כיום מהבית יתבקשו לחזור למשרד. ילדים לא מחוסנים עד גיל 12 יוכלו גם הם להיכנס לסינגפור.

"קבוצת סינגפור איירליינס מברכת על הצעדים האחרונים לביטול מגבלות הקורונה לסינגפור. זה משרת את המטרה לחדש את מעמדה של סינגפור כיעד תיירותי מוביל וכרכזת אווירית מובילה", אמר דובר קבוצת סינגפור איירליינס. "אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות שלנו בטיסות, שם הם ייהנו מהאירוח החם, מהמוצרים והשירותים ברמה עולמית. קבוצת סינגפור איירליינס תמשיך לעקוב מקרוב אחר הביקוש לנסיעות, ולהגדיל את הקיבולת והשירותים שלנו בהתאם".

מטוס האיירבוס A350-900 לטווחים ארוכי טווח של סינגפור איירליינס. צילום סינגפור

ראש ממשלת סינגפור, לי הסיין לונג (Lee Hsien Loong), אמר :"קודם היינו זהירים בגלל חוסר הוודאות לגבי ההשפעה של וריאנט האומיקרון". כעת מצב האומיקרון נמצא בשליטה וכמעט כל המקרים הם ביתיים, שמקורם בקהילה. כניסות מחו"ל מהוות רק חלק קטן מאוד מהמקרים ולכן אנחנו יכולים לפתוח את הגבולות שלנו בבטחה".

בעוד שאירופה, כולל בריטניה התקדמה במהירות הבזק להסרת מגבלות הקורונה, עבור מדינות רבות באסיה, ההתקדמות הייתה איטית יותר. עם זאת, נראה שזה מתחיל להשתנות. עם זאת, אין ספק שחלק מהגישות הנוקשות לבקרת גבולות ממדינות אלו היו יעילות. בחודש שעבר, סינגפור עצמה דיווחה שמנעה יותר מ-8,000 מקרי מוות מנגיף הקורונה בחמשת החודשים האחרונים של 2021, ושמרה על שיעור תמותה נמוך בשיעור של 15.7 מקרי מוות לכל 100,000 תושבים.

Exit mobile version