Site icon IAS

סינגפור איירליינס השיקה את הטיסה המסחרית הארוכה בעולם

מטוס איירבוס A350-900ULR של סינגפור איירליינס עשה היסטוריה. צילום סינגפור איירליינס

מטוס איירבוס A350-900ULR של סינגפור איירליינס צילום סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס עשתה היסטוריה לאחר שמטוס החברה מסוג איירבוס (A350-900ULR ( Ultra Long Range המריא ביום ה' (11 באוקטובר) מנמל התעופה צ'נגי סינגפור בשעה 23:37 (זמן מקומי) ונחת בנמל התעופה ניוארק שבניו ג'רזי בשעה 05:29 (זמן מקומי) יום למחרת. זמן הטיסה נמשך 17 שעות ו-52 דקות לאורך 16,700 ק"מ.

סינגפור איירליינס תפעיל בקו 3 טיסות שבועיות בימים שני, חמישי ושבת והחל מ-18 באוקטובר תעבור לטיסה יומית לאחר שמטוס נוסף מסוג זה יצטרף לצי מטוסי החברה.

כדי להנציח את הטיסה הראשונה, לקוחות שהגיעו לנמל התעופה התקבלו והופנו על ידי צוות חברת התעופה לאולם שער העלייה למטוס בו ערכו אירוע חגיגי שכלל מופע אמנותי וכיבוד עשיר. כל הלקוחות קיבלו שקית יוקרתית המכילה תעודה וזוג משקפים של המותג הבינלאומי  Bodum.

מושבי מיטה במחלקת העסקים של מטוס האיירבוס A350-900ULR . צילום: סינגפור איירליינס

סינגפור איירליינס החליטה בטיסה הנוכחית להפעיל רק שתי מחלקות, עסקים (67 נוסעים) ופרימיום אקונומי (94 נוסעים)  במטרה להקל על הנוסעים שנאלצו לעבור טיסה ארוכה במיוחד. הנוסעים נהנו ממזון בריאות שהוכן ע"י שפים ותזונאים מחברת Canyon Ranch בנוסף למגוון רחב של ארוחות בניצוחו של צוות השפים הבינלאומיים המלווים את חברת סינגפור איירליינס.

תא הנוסעים במטוס החדיש מרווח עם תקרה גבוהה וחלונות גדולים והתאורה מתכווננת באופן שהיא יוצרת אווירה נינוחה במטרה להפחית את השפעת הג'ט לג. מערכת הבידור (IFE) המתקדמת myKrisWorld מציעה מגוון רחב של תוכניות טלוויזיה, מוסיקה וסרטים.

בנוסף, הנוסעים נהנו מגלישה מהירה באינטרנט אלחוטי הודות לשירות של מודם הלוויין החדש Panasonic Avionics .

הנוסעים וצוות המטוס בטקס השקת הטיסה הארוכה בעולם. צילום: סינגפור איירליינס

"סינגפור איירליינס גאה להציג את הטיסה המסחרית הארוכה בעולם במטוס איירבוס החדיש בעולם A350-900ULR מסינגפור לארצות הברית. זה ממחיש את המחויבות שלנו לצרכי הלקוחות הנמצאים בראש מעיינינו", אמר מנכ"ל סינגפור איירליינס, גו צ'ון פונג (Goh Choon Phong).

סינגפור איירליינס היא חברת התעופה הראשונה להפעיל את מטוס האיירבוס המתקדם, כאשר בהמשך יצטרפו לצי החברה 6 מטוסים נוספים. המטוס ישמש את החברה גם בטיסות שבין סינגפור ללוס אנג'לס שיושקו ב-2 בנובמבר 2018 במטרה להרחיב את הטיסות הקיימות כבר מסינגפור לסן פרנסיסקו. עד סוף השנה תפעיל סינגפור איירליינס 27 טיסות ישירות בשבוע בין סינגפור לארה"ב.

Exit mobile version