Site icon IAS

סינגפור איירליינס בחרה ב'אופן סקיי' הישראלית, כנציגותה הטובה באירופה

מימין: אפריים פורטיס - מנכ"ל ונשיא אופן סקיי, קרדיאן דה ורקר - מנהל אוף-ליין אזורי של חברת סינגפור איירליינס, ענת ננר - מנהלת סינגפור איירליינס ב'אופן סקיי'. צילום שוש להב

חברת התעופה הלאומית של סינגפור, Singapore Airlines נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בתבל, כנראה הטובה שבהן. מי שמייצג אותה ומשמש כסוכן המכירות הכללי שלה בישראל (GSA) הינה חב' 'אופן סקיי', בבעלותו של אפרים פורטיס – הנשיא והמנכ"ל שלה. 'אופן סקיי' היא גם חברת ה-GSA הגדולה בישראל ומייצגת כאן 15 חברות תעופה לאומיות-זרות. אתמול (א') העניק קרדיאן דה ורקר (Kardien De Werker) – מנהל אוף-ליין אזורי, אירופה, של חברת סינגפור איירליינס, האחראי גם על ישראל, פרס הוקרה ל'אופן סקיי', כנציגות הנבחרת באירופה של סינגפור איירליינס, על מכירות, שירות וביצועים, בשנים 2019 – 2020.

הפרס בו זכתה 'אופן סקיי', כנציגות הנבחרת באירופה של סינגפור איירליינס. צילום שוש להב

סינגפור היא עיר-מדינה בדרום מזרח אסיה, השוכנת בין מלזיה לאינדונזיה. היא מורכבת מאי מרכזי ומאיים קטנים. על אף גודלה הזעיר, לסינגפור מעמד חשוב בכלכלה העולמית, התוצר הלאומי לנפש בה הוא מהגבוהים בעולם וכך גם אחוז העשירים מבין תושבי המדינה. זו אחת הערים המודרניות במזרח ובשנים האחרונות הפכה לאחד מיעדי התיירות הנחשקים בעולם, וגם אנשי עסקים ישראלים פוקדים אותה בשל מעמדה הכלכלי. תיירות הפנאי מישראל, אף היא צמחה בשנים האחרונות, אך מגיפת הקורונה קטעה את הגידול.

דה ורקר הגיע הפעם לישראל במיוחד כדי להעניק לאופן סקיי, שכאמור מייצגת בארץ את סינגפור איירליינס, את פרס הנציגות הנבחרת. דה ורקר מספר לנו שרצה להעניק הפרס כבר ב- 2020, אך הקורונה לא איפשרה לו להגיע לישראל. הענקת הפרס המכובד התקיימה באירוע אינטימי ומרגש במסעדת שיינע בת"א (כן, כולל ארוחת צהרים טעימה), בו השתתפו נציגי התקשורת וכמובן אפריים פורטיס, הבעלים של אופן סקיי ולצידו ענת ננר, מנהלת סינגפור איירליינס באופן סקיי, שארגנה את המיפגש.

מטוס איירבוס A350-900ULR של סינגפור איירליינס. צילום באדיבות סינגפור איירליינס

בשיחה נעימה ולא-רישמית, שיתף אותנו דה ורקר באהבתו הגדולה לישראל, באמונתו בשוק הישראלי ובאתגר כרגע להחזיר את הישראלים לטוס עם סינגפור איירליינס לרמה שהיתה לפני הקורונה, וכמובן תוך ציפייה להגדילה עוד ועוד. הוא מציין ש'הסכמי אברהם' איפשרו את הטיסות הישירות בין ישראל לדובאי, וכך בעזרת 'אופן סקיי' המייצגת בארץ גם את פליידובאי, סינגפור איירליינס ופליידובאי חתמו על הסכם 'אינטרליין', שבמסגרתו ניתן למכור טיסות מישראל לסינגפור, בזמן המהיר ביותר של כ- 13 שעות, עם קונקשן של כשעתיים בדובאי, וזו גם טיסה בטוחה שאינה עוברת מעל מדינות אויב.

באופן טבעי נשאל דה ורקר מתי חברת התעופה סינגפור איירליינס תתחיל לטוס ישירות לישראל? הוא משיב בכנות, שכרגע אינו איש בשורות ואינו יודע. אז אם אקשור דיפלומטיה ותעופה – כיוון שבחודש מרץ 2022 הודיעה ממשלת סינגפור, במהלך ביקורו של שר החוץ הסינגפורי בישראל, כי תיפתח שגרירות בישראל, נקווה שהשניים ילכו יחדיו – פתיחת שגרירות וטיסות ישירות.

Exit mobile version