Site icon IAS

סיישל מבטלת את הדרישה לבדיקת PCR לנוסעים מחוסנים במלואו

חוף אנס לאזיו באי פרסלין המפורסם, עם סלעי הגרניט המיוחדים. צילום שוש להב

ממשלת סיישל הודיעה כי החל מהיום (ה', ה-17 במרץ 2022) תבוטל הדרישה להציג בדיקת PCR שלילית בכניסה למדינה עבור תיירים מעל גיל 18, מחוסנים במלואו, כולל חיסון דחף (בוסטר) מאז שישה חודשים שהושלמה סדרת החיסונים הראשונה.

מבקרים לא מחוסנים או מחוסנים חלקית יידרשו להציג בדיקת PCR שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני ההגעה או בדיקת אנטיגן מהירה שנעשתה במעבדה מוסמכת עד 24 שעות לפני היציאה לאיי סיישל. מבקרים מאומתים לנגיף קוביד-19 – בין שבועיים ל-12 שבועות לפני הנסיעה – פטורים גם הם מבדיקה לפני הנסיעה לאחר הצגת תעודת מחלים.

"שנה אחת בלבד לאחר שהיעד פתח מחדש את גבולותיו לכל המבקרים ברחבי העולם ללא קשר לסטטוס החיסון שלהם, המהלך הזה נועד להפוך את איי סיישל לנגישים ותחרותיים יותר כיעד", פורסם בידיעה.

המקדש ההינדי הססגוני במרכז ויקטוריה בירת סיישל. צילום שוש להב

כל המבקרים עדיין יצטרכו ביטוח נסיעות בנוסף לכיסוי הביטוח הרפואי שלהם, ומומלץ להזמין את שהותם במקום אירוח מאושר על ידי הממשלה. יתרה מכך, חובה על כל המבקרים להגיש בקשה ולקבל אישור הגעה לפני הנסיעה.

"הפטור של בדיקת PCR עבור מבקרים מחוסנים לחלוטין הוא בהחלט חדשות מצוינות עבור איי סיישל. עם הסרת ההגבלות ויעדים רבים שביטלו את דרישות בדיקת ה-PCR שלהם בכניסה, זה היה צעד הכרחי עבורנו כיעד כדי לשמור על האינטרס של המבקרים הפוטנציאליים שלנו. כמדינה, אנו שומרים על המחויבות שלנו לתיירות בטוחה, לא צריכים להיות שאננים ולהישאר ערניים כדי להגן על האוכלוסייה שלנו ועל המבקרים", אמרה מנכ”לית לשכת התיירות של סיישל – שרין פרנסיס (Sherin Francis) .

סיישל גם הקלה לאחרונה על מגבלות אחרות כולל הסרת הסגר הלילי ושעת סגירה של מתחמי בידור כמו ברים ובתי קזינו, שנכנסו לתוקף ב-1 במרץ.

תצפית "לה מסר" באי מאהה, במבט פנורמי על עדן והאיים הסמוכים. צילום שוש להב
Exit mobile version