Site icon IAS

סוף סוף נפתח שוב: טרקלין מחלקה ראשונה של לופטהנזה בפרנקפורט

טרקלין מחלקה ראשונה של לופטהנזה, בנמל התעופה פרנקפורט. צילום לופטהנזה

ככל שהקיץ מתקרב, התשוקה לנסוע ממריאה לשחקים: שיעורי ההידבקות בירידה והקלת מגבלות הנסיעה גורמים ליותר אנשים לרצות לטוס שוב. בתגובה לנתוני ההזמנות העולים, לופטהנזה ראתה בזה הזדמנות לפתוח מחדש בתחילת החודש את טרקלין המחלקה הראשונה, בטרמינל 1, בנמל התעופה של פרנקפורט.

מנוחה בזמן ההמתנה לטיסה

הטרקלין מציע מקום אקסקלוסיבי ונוח להירגע בו בזמן שהנוסעים ממתינים לטיסתם. מגוון השרותים המוצעים בטרקלינים הותאם להנחיות הנוכחיות. נכון לעכשיו, צריכת מזון ומשקאות מותרת רק מחוץ לטרקלין. איסוף עצמי (טייק אווי) אפשרי בטרקלין המחלקה הראשונה, עם מבחר מגוון של אוכל ומשקאות. שירות "הא לה קארט" הפופולרי יתחדש גם הוא ברגע שהתקנות הרשמיות יאפשרו זאת. אורחי מחלקה ראשונה יכולים כעת גם ליהנות מהשירות האישי הרגיל. טרקלין המחלקה הראשון פתוח מדי יום בין השעות 06:00 ל-21:30.

טרקליני לופטהנזה פותחים את שעריהם לאורחים

אורחי לופטהנזה כבר יכולים לגשת לחלק מהטרקלינים בגרמניה וגם בחו"ל, כמו ניו יורק. בשבועות הקרובים יפתחו בהדרגה טרקלינים נוספים של החברה. בקרוב, טרמינל המחלקה הראשונה ושירות הלימוזינה יופעלו שוב. מגוון אמצעים, כמו ריחוק חברתי ועטיית מסיכות, מבטיחים שהשהייה בטרקלין עומדת בתקני בטיחות והיגיינה גבוהים.

צילום נוסף של טרקלין מחלקה ראשונה של לופטהנזה בפרנקפורט. צילום לופטהנזה
Exit mobile version