Site icon IAS

נפתח מלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר

הפתיחה הרשמית של המלון בנוכחות ראש העירייה אדם אלזקלאי . צילום מייקל ארקנס – לליפוטו

מלונות אפולו בהולנד (למעט מלון אפולו אמסטרדם) החלו בתהליך המיתוג מחדש – כמלונות לאונרדו, (המופעלים על ידי רשת מלונות פתאל שהינה אחת מחברות האירוח הצומחות ביותר באירופה) כבר בתחילת 2021, אולם התהליך הופסק זמנית עקב התפרצות נגיף הקורונה. כעת, הפרויקט חזר וממשיך במלוא עוצמתו ויאפשר לבתי המלון ליהנות מהכוח של מותג לאונרדו המביא עמו תדמית בינלאומית, במסגרתה, כל מלון יעבור תהליך מיתוג ועיצוב פנים חדש כולל קונספט ייחודי ומרענן.

בטקס הפתיחה והמיתוג הרשמי של מלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר כיבד בנוכחותו ראש העיר של לליסטאד, מר אדם אלזקלאי (Adam Elzakalai) ויחד עם מנהל המלון, מר סנדר קיזברינק (Sander Kiezebrink), התכבדו השניים לגזור את הסרט.

מלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר ממוקם במרכז העיר לליסטאד שנתפסת על ידי רשת לאונרדו כמרכז צמיחה בתחום התיירות בהולנד. הרחבת שדה התעופה לליסטאד, שיפוץ השטחים הציבוריים במרכז העיר והגידול בפעילות העסקית יהפכו את לליסטאד ללוקיישן אטרקטיבי ביותר לשהות בו בעתיד.

"המותג שלנו משתנה, אך השירות שלנו נשאר זהה", אמר מנהל המלון סנדר קיזברינק והוסיף, "רשת לאונרדו מאמינה בנו ובעיר לליסטאד. במהלך החודשיים האחרונים סיימנו את כל ההכנות, ואנו שמחים להצטרף למלונות לאונרדו. יחד אנו בונים עתיד מזהיר ואנו כבר מצפים לקבל את פני האורחים במלון לאונרדו לליסטאד".

רכישת מלונות אפולו

בשנת 2018 החליטה הנהלת מלונות אפולו למכור את הרשת. רשת מלונות פתאל שחיפשה הזדמנויות צמיחה בשוק ההולנדי, רכשה את רשת המלונות הידועה והחליטה להרחיב את המותג לאונרדו באירופה.

כאמור, בימים אלו, מיתוג בתי המלון מחדש בעיצומו.

ארבעה מלונות נוספים של אפולו צפויים לעבור את תהליך המיתוג מחדש כבר השנה, ביניהם מלונות אלמרה Almere, ובפאפנדרכט Papendrecht. מלונות נוספים, כולל מלון לאונרדו רויאל הממוקם על טיילת דן האג יזכו לשיפוץ חלקי.

מלון לאונרדו לליסטאד. צילום מייקל ארקנס – לליפוטו

אודות מרכז העיר לאונרדו

מלון לאונרדו לליסטאד סיטי סנטר ממוקם בלוקיישן מבוקש, קרוב לחנויות ומסעדות, עם גישה נוחה לתחנת הרכבת הנמצאת חמש דקות הליכה מהמלון בלבד. המלון מציע חדרים באווירה רגועה עם חדר רחצה מרווח ופינת ישיבה. המלון מגיש ארוחות הבוקר מגוונות ועשירות בסגנון מזנון.

אורחי המלון יוכלו לגלות את ההיסטוריה ההולנדית ב- Batavia Werf, לקנות בחנות האופנה Batavia Stad, ליהנות מהרפתקאות ב-Walibi World או מהטבע האַוָונְגַארְד ב- Oostvaardersplassen או Markerwadden.

האורחים העסקים ייהנו מלוקיישן מרכזי ומגוון שירותים עסקים שהמלון מציע, כולל מיקום אידאלי לכל פגישה או אירוע.

אודות רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל היא אחת מחברות האירוח הצומחות ביותר בישראל. החברה הוקמה בשנת 1998 על ידי מר דוד פתאל. כבר כסטודנט דוד גילה את תשוקתו למלונאות, וכעת הוא מנהל חברה בינלאומית ומוכרת (TASE). כיום פתאל מונה 219 מלונות ב -19 מדינות באירופה, כולל ישראל.

Exit mobile version