Site icon IAS

נפלאות פריחת הדובדבן – יפן 2023

יפן, פריחת הדובדבן. צילום freepik

זמן פריחת הסאקורה היא פריחת הדובדבן, הוא הזמן המושלם למסע ביפן. הפריחה מתחילה בסוף מרץ ונשארת עד אפריל, במקומות קרים תוכלו לחקור את הסאקורה גם בתחילת מאי. מאות פארקים בפריחה מהממת, אירועים, פסטיבלים, מאכלים מיוחדים ואנשים מרגשים, מחכים למבקרים ביפן בתקופה הכי יפה. הסאקורה החלה לפרוח ביפן, והנה מידע חשוב על האירועים והאטרקציות. אתם מוזמנים למצוא את תחזית הפריחה לשנת 2023 וכן את כל האירועים וההמלצות על אפשרויות הסאקורה המדהימות באתר של JNTO.

לחצו כאן למידע נוסף

חגיגה לעיניים ב- Kumagaya Sakura Tsutsumi

בנסיעת רכבת פשוטה בין טוקיו לתחנת קומאגאיה (Kumagaya) והליכה של שבע דקות בלבד, תוכלו להגיע לנהר ארקאווה (Arakawa) שב- Kumagaya Sakura Tsutsumi. לאורכה של גדת הנהר תוכלו למצוא כ-500 עצי סאקורה הפורחים בוורוד בהיר, לקראת סוף מרץ ותחילת אפריל. שם תוכלו לטייל לאורך הנהר ולעשות פיקניק בצילו של המחזה המרהיב. בתקופה זו של השנה ה-nanohana או פרחי הקנולה פורחים גם הם בצהוב מרהיב, אשר יוצר ניגוד צבעים עם הוורוד של הסקורה, ויוצר חגיגה לעיניים. בפארקים תוכלו למצוא עשרות דוכני מתנות, מזון ומשקאות אשר ישלימו את האווירה.

פסטיבל פריחת הדובדבן של טקאטו (Takato)

פסטיבל פריחת הדובדבן של טקאטו (Takato) הממוקם בעיירה אינה (Ina) הוא אחד הפסטיבל המפורסמים ביפן. עם פריחה ורודה של כ-1,500 עצים, שרבים מהם ניטעו בזמן הקמת הפארק בסוף המאה ה-19, המבוגר ביניהם אמור להיות בן יותר מ-140 שנה. הפסטיבל מתפרש על פני רוב חודש אפריל ובו דוכנים המציעים מגוון רחב וסגנוני של מאכלי פסטיבל, כמו למשל עוף ובשר בקר, אטריות מטוגנות וטאקויאקי. אם תישארו גם בערב באיזור, תוכלו להנות מהמחזה המרהיב של העצים בפארק המוארים בלילה.

לחצו כאן למידע נוסף

יפן, פריחת הדובדבן. צילום freepik

מצעד מסורתי בעיר טסובמה (Tsubame)

ביום ראשון, השלישי של אפריל, מתקיים מצעד הקימונו של בונסוי (Oiran Dochu) בעיר טסובמה (Tsubame). לאורכה של תעלת אוקוזו (Okozu) בעיר נטועים כ-2600 עצי דובדבן שנטעו על הגדות בידי התושבים, כתפילה להשלמת בניית התעלה שהייתה פרויקט מרכזי במאה ה-20. מצעד הקימונו של בונסוי (Bonsui) החל את דרכו כמצעד תחפושות של מתנדבים מקומיים, עבור צופים בתחילת המאה ה-20. ככול שגדלה כמות המבקרים, התהלוכה הפכה לתוססת יותר, וכיום תוכלו לראות בה מספר נשים לבושות בקימונו מרהיבים בתפקיד אוירן (Oiran) – התפקיד הראשי במצעד, כאשר הן הולכות בסגנון ייחודי על סנדלי עץ שחורים בעלי שלוש שיניים שגובהם 15 סנטימטר. שאר המלווים במצעד צועדים מאחוריהן. התהלוכה נראית כאילו יצאה ממגילת חלומות!

לא רק סאקורה!

אם אתם רוצים לגוון בתקופה זו, ניתן לראות גם פריחות נוספות. בפארק הפרחים של אשיקאגה (Ashikaga) במחוז טוצ'יגי (Tochigi), תוכלו למצוא את פרחי הפוג'י או הוויסטריה הפורחים לקראת סוף אפריל ותחילת מאי, דבר שבזכותו מפורסם הפארק. את הוויסטריה מגדלים על מסגרות עיליות, כך שהפריחה תלויה מעל כמו נטיפים. הם יפים ביום וגם מוארים בלילה! פארק הפרחים אשיקאגה (Ashikaga) פתוח כל השנה, עם פריחה מרהיבה של מגוון פרחים. בחורף ניתן למצוא מופעי אור מרהיבים.

לחצו כאן למידע נוסף

Exit mobile version