Site icon IAS

נמל התעופה של איסטנבול יארח את Routes World in 2023

Routes World in 2023: ההסכם שנחתם בין כל השותפים. צילום יח"צ

נמל התעופה של איסטנבול (iGA İstanbul Airport) יארח באופן רשמי את Routes World in 2023 בשיתוף פעולה עם חברת התעופה טורקיש איירליינס (Turkish Airlines) ומשרד התרבות והתיירות של טורקיה. ההסכם בין כל הצדדים נחתם היום (ד' ה-20 באפריל 2022).

כאחד האירועים היוקרתיים בתעשיית התעופה העולמית, Routes World in 2023 צפוי למשוך כ-3000 מנהלים מהתעשייה, כמו גם נציגי חברות תעופה, נמלי תעופה ויעדים כדי לדון ולתכנן שירותים עתידיים ולמלא תפקיד חיוני בתהליך ההתאוששות של תעשיית התעופה. מצד שני, איסטנבול מציעה את ההזדמנות להפוך ליעד ישיר מעבר להיותה מרכז עולמי ולמשוך חברות לאו קוסט במיוחד. האירוע נערך לראשונה ב-1995 ויערך בפעם ה-28 בין ה-15 ל-17 באוקטובר 2023.

מנכ"ל טורקיש איירליינס בילאל אקשי (Bilal Ekşi); "אנו גאים להיות נושאת הדגל הלאומי של טורקיה כבר כמעט 90 שנה ונשמח לארח את Routes World 2023 . בהתאם לחזון שלנו של בניית גשרים בין יבשות, תרבויות ואנשים, ועם רשת הנתיבים ההולכת וגדלה שלנו, אנו ממשיכים לחזק את מעמדנו המוביל בתחום התעבורה האווירית העולמית. אירוע Routes World 2023, יוסיף ערך לבסיס הבית שלנו, מיקומה הגיאוגרפי הייחודי של איסטנבול ופוטנציאל משמעותי בתיירות העולמית".

מנכ"ל נמל התעופה של איסטנבול, Kadri Samsunlu, הצהיר כי הבחירה כמארחת האירוע היא מקור לגאווה הן לנמל התעופה והן לתעופה הטורקית; "אנו נרגשים לארח את אירוע ה-Routes World 2023, הראוי לציון 100 שנה להקמת הרפובליקה הטורקית. נמל התעופה של איסטנבול, מחזק את מעמדו במגזר התעופה בכל יום שעובר".

נמל התעופה החדיש של איסטנבול. צילום באדיבות טורקיש איירליינס
Exit mobile version