Site icon IAS

נמל התעופה לונדון הית'רו: "בוטלה חובת עטיית מסיכות"

נמל התעופה הית'רו בלונדון . צילום Depositphotos

בוטלה חובת עטיית מסיכות בנמל התעופה לונדון הית'רו. נוסעים דרך נמל התעופה הלונדוני לא יידרשו עוד לעטות מסיכות פנים, יחד עם זאת נמל התעופה ממליץ לנוסעים לעטות מסיכות, במיוחד בקרבת נוסעים אחרים.

השינוי משקף צעדים שננקטו על ידי ארגוני תחבורה אחרים בבריטניה, והוא חל על כל הטרמינלים, תחנות האוטובוס, הרכבת ושטחי המשרדים. בהתייחסותה לשינוי, אמרה סמנכ"לית התפעול של נמל התעופה לונדון הית'רו, אמה גילתורפ (Emma Gilthorpe): "עבדנו קשה כדי לשמור על בטיחות הנוסעים והקולגות שלנו במהלך המגיפה. פעלנו במהירות כדי לחייב עטיית מסיכות כאחד מקווי ההגנה הראשונים שלנו, ואנחנו שמחים שעכשיו אנחנו יכולים לבטל את החובה מאחר שהחברה לומדת לחיות לצד הקורונה לטווח ארוך יותר".

"למרות שאנחנו עדיין ממליצים לעטות מסיכות, אנחנו יכולים להיות בטוחים שההשקעות שביצענו באמצעי בטיחות, שחלקם לא תמיד נראים לעין, בשילוב עם ההגנה הפנטסטית שמספק החיסון ימשיכו לשמור על בטיחות האנשים בנסיעות. אנחנו מתכוננים לעונת נסיעות עמוסה בקיץ, והשינוי הזה אומר שאנחנו יכולים לצפות לקבל את פני הנוסעים שלנו בחזרה בחיוך כשאנחנו מוציאים אותם בשלום לנסיעותיהם, סיכמה אמה גילתורפ".

חברות התעופה הבריטיות הפועלות בנמל התעופה לונדון הית'רו, בריטיש איירווייס ווירג'ין אטלנטיק, בירכו על המהלך, וציינו שהן מתכוננות ללכת בעקבות ביטול דרישת עטיית מסיכות בטיסות שלהן ברגע שהדרישות הרגולטוריות עבור יעדיהן יאפשרו.

נמל התעופה לונדון הית'רו. טרמינל 5. צילום עוזי בכר
Exit mobile version