Site icon IAS

נמל התעופה הבינלאומי של טמפה פועל למען נוסעים עם צרכים מיוחדים

שירות כיסאות גלגלים חשמליים בנמל התעופה של טמפה פלורידה. צילום באדיבות נמל התעופה

נמל התעופה הבינלאומי של טמפה שבפלורידה ארה״ב (TPA) משדרג את השירותים לנוסעים עם צרכים מיוחדים, במטרה להפוך את חוויית הנסיעה לנעימה ונוחה יותר. שתי יוזמות חדשות הושקו לאחרונה:

תג החמניות – מסייע לצוות עובדי נמל התעופה ולמשטרת הנמל לזהות ולעזור לאלו הסובלים מהפרעות בספקטרום, לדוגמא אוטיזם, או מוגבלויות ״נסתרות״ אחרות. יוזמה שכיחה באירופה, סיאטל, מיניאפוליס ונמלי תעופה אחרים בארה״ב.

התגים או המדבקות ניתנים בחינם בדלפקי שירות הלקוחות והמידע בטרמינל המרכזי, בקומה 3. נמל התעופה מפעיל גם בהזמנה מראש סיורים מיוחדים למשפחות או אנשים עם צרכים מיוחדים המעוניינים להכיר את השירות מקרוב לפני נסיעתם.

שירות כיסאות גלגלים חשמליים (Whill) – המיזם פועל כעת כפיילוט בחינם עד ה-10 בדצמבר 2021.  השירות מהווה נדבך נוסף לשירות המוכר שמעניקות חברות התעופה, בהזמנה מראש, לנוסעים הזקוקים לסיוע בכיסא גלגלים ונועד להעניק ניידות ועצמאות לנוסעים. כיום, כפיילוט פועלים בנמל התעופה 15 כסאות גלגלים. נציגי Guest Experience עומדים לשירות הנוסעים בהסבר ועזרה.

״אנחנו נרגשים להציע את השירות הזה במטרה להעניק לנוסעים שלנו כמה שיותר עצמאות.", אמר דניאל גלנון , מנהל תפעול טרמינלים וחווית אורחים בנמל התעופה הבינלאומי של טמפה."

Exit mobile version