Site icon IAS

נמל התעופה דובאי אינטרנשיונל העמוס בעולם

דיוטי פרי דובאי. צילום עוזי בכר

נמל התעופה דובאי אינטרנשיונל (DXB) שומר על מעמדו כנמל התעופה הבינלאומי העמוס בעולם זו השנה ה-9 ברציפות, כפי שהוכרז על ידי מועצת שדות התעופה הבינלאומית (ACI).

מנכ"ל נמלי התעופה של דובאי, פול גריפית'ס (Paul Griffiths), הגיב: "אנחנו נרגשים לעמוד בראש רשימת נמלי התעופה הבינלאומיים העמוסים בעולם זו השנה התשיעית ברציפות, אבל זה לא מפתיע בהתחשב בביצועים של נמל התעופה דובאי אינטרנשיונל (DXB) לאורך 2022 והעלייה בתנועת הנוסעים ברבעון האחרון.

"העלייה בביקוש לטיסות הייתה אוניברסלית בשנת 2022, אבל מה שמייחד את DXB הייתה המסירות של אנשינו, התכנון וההכנה המדוקדקים של כל שותף שירות ושותף המרכיב את קהילת התעופה המדהימה של דובאי. ההיערכות שלנו מגובה בשיתוף פעולה אפשרה לנו לא רק להכיל את העלייה המהירה בביקושים אלא גם לספק שיפור מוחשי באיכות השירות ובחוויית נמל התעופה הכוללת עבור 66 מיליון הנוסעים שעברו דרך DXB במהלך השנה".

"בזמן שאנו חוגגים את ההישג הזה, ההתמקדות שלנו נשארת להמשיך לעבוד על השארת DXB בראש רשימת הרכזות העמוסות ביותר, אך גם להכרה בכך על ידי נוסעים ברחבי העולם כנמל תעופה המספק את חווית הנסיעה הטובה בעולם".

Exit mobile version