Site icon IAS

נוסעים לספרד ? הכתבה הזו מיועדת עבורכם

ספרד לא מסירה עדיין את ההגבלות. צילום freepik

מרבית מדינות יבשת אירופה הסירו את הגבלות הכניסה לנוסעים, בעוד ספרד ממשיכה לשמור על ההגבלות, אבל הן לא חלות על כולם. המשמעות היא שספרד מיישמת כללים שונים בהתאם למדינה שממנה מגיעים התיירים.

מטיילים המגיעים לספרד מאחת ממדינות האיחוד האירופי

נוסעים המגיעים לספרד מאחת ממדינות האיחוד האירופי פטורים מדרישות הכניסה לספרד, למעט הצגת תעודת מתחסן (השלמת חיסון ראשון בתשעת החודשים האחרונים או הושלם חיסון שני), מחלים (במהלך ששת החודשים האחרונים) או בדיקת PCR שלילית (72 שעות לפני ההגעה) או בדיקת אנטיגן (24 שעות לפני ההגעה) לנוסעים לא מחוסנים. בנוסף, כל הנוסעים, כולל מי שחוסנו, צריכים למלא את טופס בקרת הבריאות.

מטיילים המגיעים לספרד ממדינות בטוחות שאינן באיחוד האירופי

מספר מדינות שאינן באיחוד האירופי נמצאות ברשימת הבטוחות: סין (כולל הונג קונג ומקאו), קולומביה, אינדונזיה, כווית, פרו, קטאר, רואנדה, ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות וטייוואן. מטיילים מאזורים אלו יכולים להיכנס לספרד מבלי להידרש לכללים נוספים בתנאי שהם מציגים תעודת מתחסן או מחלים וממלאים את טופס בקרת הבריאות. הרשימה מתעדכנת מדי שבוע.

ארכיטקטורה ייחודית של גאודי בפארק גואל בברצלונה. צילום Depositphotos

נוסעים המגיעים לספרד ממדינות אחרות שאינן באיחוד האירופי

נכון לעכשיו, כל הנוסעים משאר המדינות שאינן באיחוד האירופי ולא ברשימת הבטוחות, נדרשים להציג תעודת מתחסן או מחלים בתוקף בנוסף לטופס בקרת בריאות כדי להיכנס למדינה. המשמעות היא שנוסעים שאינם מהאיחוד האירופי לא יכולים להיכנס לספרד רק אם הם מחזיקים בתוצאה שלילית של בדיקת ה-PCR ואין ברשותם תעודת מתחסן או מחלים.

נוסעים המגיעים ממדינה שאינה באיחוד האירופי ואינה ברשימת המדינות הבטוחות, שלא חוסנו ולא החלימו המגיעים למטרות חיוניות בלבד, הכניסה תהיה אפשרית בתנאי שהם פועלים על פי הגבלות כניסה נוספות ובתאום מראש.

מגבלות מקומיות בתחום ספרד

בשונה מרוב מדינות האיחוד האירופי, ספרד ממשיכה לשמור על המגבלות המקומיות וכל האנשים מעל גיל 6 נדרשים לעטות מסיכות בהשתתפות באירועים או מקומות סגורים. חובה לעטות מסיכה גם בתחבורה הציבורית.

Exit mobile version