Site icon IAS

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער זכה במכרז של נורוויג'ן קרוז ליין

האונייה נורוויג'ן אפיק של נורוויג'ן קרוז ליין. צילום יח"צ

משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכה במכרז יחסי הציבור בישראל, של חברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line), הפועלת מזה 55 שנה בתעשיית השייט העולמית.

חברת נורוויג'ן קרוז ליין, שלה צי של 17 אוניות קרוזים, החליטה לשים את ישראל על מפת השייט הבינלאומי וברצונה להפוך את נמל חיפה לאחד מנמלי הבית של החברה. משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של החברה בישראל במטרה לחשוף את הקהל הישראלי לחוויית חופשות הקרוזים בסטנדרטיים הבינלאומיים מהטובים בעולם: אירוח באוניות יוקרה מפנקות העומדות בסטנדרטים בריאותיים מחמירים, רמת בידור מהטובים בעולם  עם מופעים זוכי 'פרס טוני', מגוון רחב של מסעדות, אטרקציות משפחתיות ויעדים מרגשים בכל רחבי הגלובוס, היוצאים מ- 42 נמלים, ביניהם בקרוב, נמל חיפה, ומעל ל- 300 יעדים על פני שבע יבשות.

גלית סער, מנכ"לית שטרן אריאלי סער: "אנו מברכים על כך שחברת הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין הנחשבת לאחת המובילות בעולם, בחרה בנו לניהול מערך יחסי הציבור שלה מול הצרכן הישראלי, המעריך שירות פרימיום, בטיחות ומגוון איכותי של פעילויות ויעדים".

שטרן אריאלי סער יח"צ הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בישראל, המתמחה בניהול תוכן ושיווק עבור לקוחותיו. החברה מפעילה חטיבת סושיאל ענפה  כמו גם חטיבה ייעודית לפעילות תקשורתית וחברתית במגזרים החרדי, הרוסי והערבי.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

Exit mobile version