Site icon IAS

משלחת בכירים מברזיל התארחה במלון המלך דוד ירושלים

תמיר קוברין וארנסטו אראוז'ו צילום שלומי אמסלם

תמיר קוברין, מנכ"ל מלון "המלך דוד" ירושלים אירח משלחת בכירים מברזיל בראשות שר החוץ של ברזיל, מר ארנסטו אראוז'ו ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של בית הנבחרים, אדוארדו בולסונרו בנו של נשיא ברזיל, ז'איר בולסונרו.

במהלך הביקור של שר החוץ של ברזיל מר ארנסטו אראוז'ו הוא קיים במלון "המלך דוד" ירושלים פגישות רשמיות עם ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו ועם שר החוץ, מר גבי אשכנזי. עבור משלחת הבכירים מברזיל שוריינו 12 חדרים וסוויטות במלון והם התארחו במלון 3 ימים.

על אף שמלון "המלך דוד" ירושלים סגור רשמית בגלל משבר הקורונה, הוא נפתח בחודשים האחרונים לטובת אירוח משלחות מדיניות בהתאם לבקשת משרד החוץ.

בין הביקורים האחרונים שהיו במלון המלך דוד ירושלים : מפגש הפסגה של ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו עם קנצלר אוסטריה, מר סבסטיאן קורץ וראשת ממשלת דנמרק, הגברת מטה פרדריקסן בנושא פיתוח וייצור חיסוני קורונה והיציאה ממשבר הקורונה, משלחת של שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה, נשיא קפריסין, שר הנפט של מצרים, משלחת מבחריין בראשות ד"ר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה בן דודו של מלך בחריין, ביקור שר החוץ של בחריין ד"ר עבדולטיף בן ראשיד אל זיאני, מזכיר המדינה של ארצות הברית מייק פומפאו, ראש ממשלת רומניה, שר החוץ של בולגריה, ראש ממשלת סלובניה, שר החוץ של ספרד ועוד.

Exit mobile version