Site icon IAS

מרתון סיורי "ארטור": בגלריות לאמנות ברחבי ירושלים

סיורי "ארטור" בגלריות אמנות (לפני הקורונה). צילום מקסים דינשטיין

מחזירים את הגלריות לפעילות: אחרי תקופה ארוכה בה הגלריות והתערוכות הירושלמיות היו סגורות, עיריית ירושלים מחזירה אותן לפעילות, עם מרתון "ארטור", אשר יתקיים בחול המועד פסח, על פי הנחיות התו הסגול.

במסגרת המרתון יתקיימו 9 סיורי אומנות חווייתיים, בגלריות ומרכזים יצירתיים כמו "ביתא – מרכז האומנות העירוני", כאשר בכל סיור יינתן דגש אומנותי על מבט אחר בעיר. הסיורים מוצעים במחיר סמלי של 20 ש"ח ויתקיימו במסגרת המיזם "ברוטינה", בין התאריכים 01-02.04.2021 (ימי חמישי ושישי).

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "האומנות והתרבות חוזרות לפעילות בבירה! ירושלמים והמבקרים בעיר, אני מזמין אתכם ליהנות מ'ארטור', מרתון סיורי אומנות ייחודי ולהכיר את העיר ממגוון זוויות חדשות יצירתיות ומפתיעות".

סיורי "ארטור" בגלריות אמנות (לפני הקורונה). צילום מקסים דינשטיין

בין הסיורים המוצעים

סיור "רשות הרבים, רשות יחיד": המציע סדנאות אמנים בתלפיות בעקבות אמנות ירושלמית. הסיור עוסק במתח והקשר שבין אמנות במרחב הציבורי לבין אמנות המוצגת בגלריה, בין קירות לבנים.

סיור מוזיאון פתוח סגור פתוח: בין הגלריות וגן הפסלים של מוזיאון ישראל, במהלכו יוצגו יצירות מופת שעוסקות בסגר ומצור – פיזי, מגדרי ופסיכולוגי.

סיור בסלון הקוביה: בו יבקרו המשתתפים בתערוכה ייחודית המתקיימת אחת לשנתיים, מספרת על תהליכי הקמתה, אופן התליה וההקשרים ההיסטוריים של תערוכות הסלון.

סיור וסדנת צילום ברחוב יפו: במהלכו יתנסו המשתתפים בצילום הייחודי של האווירה היורדת על רחובות ירושלים.

סיור גלריות: במהלכו יסיירו המשתתפים בגלריות המתפקדות גם כמקומות חברתיים ותרבותיים המשפיעים על העיר לרבות כורש 14, ברבור, גרם והמפעל.

להרשמה לסיורים ולפרטים נוספים:

https://eventbuzz.co.il/producer/e/beita

Exit mobile version