Site icon IAS

מריוט אינטרנשיונל תשיק את מלון W Costa Navarino יוון

מריוט אינטרנשיונל תשיק את מלון W Costa Navarino ביוון. צילום מריוט

מריוט אינטרנשיונל, המפעילה מתקני אירוח ובתי מלון ברחבי העולם חתמה על הסכם עם חברת Temes היוונית לפתיחת מותג W Hotels Worldwide ביוון בשם W Costa Navarino.

הנכס צפוי להיפתח בקיץ ומסמן את התרחבות הרשת באירופה, לאחר ספרד, שוויץ ופורטוגל. מיקומו של המלון החדש יהיה ב-Navarino Waterfront, אתר הנופש החדש בקוסטה נברינו, יעד בר קיימא המרכזי בים התיכון. המלון יוקם על שטח של 130,000 מ"ר על חוף הים, במסיניה, דרום מערב פולופונס שביוון.

עוצב על ידי אדריכלים יווניים ידועים, Tombazis ו- Associates Architects בהשראת אזורי מגורים המאפיינים את האזור, בחומרים מקומיים וטבעיים כמו אבן, עץ וקנה סוף. את החללים הפנימיים מעצב MKV Design הלונדוני. המלון יכלול 246 חדרים, סוויטות ווילות מסוגננות, מרביתן עם בריכות פרטיות במפרץ נברינו.

"אנו נרגשים לבנות את מערכת היחסים שלנו עם Teme במטרה לפתוח את W Costa Navarino, ולחזק את הנוכחות של מריוט אינטרנשיונל בגן העדן הים תיכוני הזה. צירופו של W Costa Navarino לרשת W תוסיף נדבך יוקרה מודרנית ל- Navarino Waterfront. אנו מצפים לקבל את פני האורחים למגרש המשחקים היוקרתי החדש הזה", אמרה קנדיס ד'קרוז, סגנית נשיא, מותגי יוקרה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, במריוט אינטרנשיונל.

מריוט אינטרנשיונל תשיק את מלון W Costa Navarino ביוון
Exit mobile version