Site icon IAS

מרגישים תאילנד באילת – השקת מלון רויאל שנגרילה אילת

מלון רויאל שנגרי לה באילת , שילוב של ים ומדבר. צילום אסף פינצ'וק

מול נוף קסום ופנורמי, אותו אפשר לראות מכל פינה במלון, הושק אתמול (ה') מלון רויאל שנגרילה אילת – Royal Shangri-La Eilat. המלון, הממוקם על פסגת ההר מעל מלון אורכידאה אילת, הוא המלון השביעי ברשת מלונות "הרברט סמואל" שבבעלות קבוצת נקש.

"מטרת השינוי של מבנה המלון המקורי והקמת שני בתי מלון נפרדים הינה להדגיש את חוויית היוקרה והשדרוג של מלון 'רויאל שנגרילה', שמרבית חדריו יצפו אל הים. קבענו סטנדרט חדש של יוקרה ואירוח כדי לאפשר לאורחים ליהנות כמו שצריך ולהבטיח שירגישו את המגע המיוחד והיחס האישי", הסביר אבי חורמרו, מנכ"ל קבוצת נקש בישראל.

המלון נמצא כחמש דקות נסיעה ממרכז העיר, בסמוך לחוף אלמוג, המספק למלון שירותי חוף פרטיים כולל שאטלים ללא תשלום וגם שירותי גלישת רוח וערכת שנורקלינג, הניתנים לאורחי המלון ללא תשלום.

נוף קסום נשקף מהמלון. צילום אסף פינצ'וק
חדר במלון החדש רויאל שנגרי לה באילת. צילום אסף פינצ'וק

כבר בכניסה אפשר להרגיש את האווירה הייחודית הקסומה, כאשר את המסע אל פסגת ההר, בה ממוקמים הלאונג/טרקלין האירוח של המלון והקבלה, אנו עושים באמצעות טוק טוקים חדישים ונעימים.

את פנינו מקבל נוף מרהיב ביופיו, ממנו ניתן ליהנות מכל זווית בה תבחרו לשבת: על הבר המצויד במשקפות, נדנדות הישיבה, הקבלה, הטרקלין המפנק או הבריכה. העיצוב המוקפד משלב אלמנטים מהמזרח, נותן את הכבוד הראוי לטבע שמסביב ולים הנשקף מכל פינה. כבר בקבלה, הצמודה לחדר האוכל שהופך לטרקלין פעיל מיד אחרי ארוחת הבוקר, בשעות 11:00-17:00 (ללא עלות נוספת לאורחי המלון), הרגשנו את החוויה האחרת, האישית, האינטימית והחמה.

במלון 53 יחידות אירוח, ביניהן וילות עם בריכות צמודות ווילות עם ג'קוזי במרפסת, שעוצבו על ידי משרד עיצוב הפנים הבריטי Ara Design International בטוב טעם, תוך יצירת מרחב גדול ומרווח לאורח ושמירה על הטבע המציץ מכל פינה.

מלון רויאל שנגרילה אילת : מכונת יין. צילום גלי לויטה ליבוביץ

 

מלון רויאל שנגרילה אילת – ארוחת בוקר עשירה. צילום גלי לויטה ליבוביץ

על טרקלין האירוח, הכולל מזנון עשיר, משקאות ובר יין (כולל מכונת יין לבחירתכם) וחדר האוכל מנצח השף ויני  – השף של מלונות אורכידאה ורויאל שנגרילה. בנוסף, כוללים שירותי ומתקני המלון: בריכת שחיה; דלפק קבלה הפתוח 24 שעות; אפשרות לשירות באטלר במהלך השהיה (בתוספת תשלום); שירות חדרים 24 שעות ביממה; טיפולי ספא בחדרים וכאמור, הסעות באמצעו טוק טוק מהחדר לכל מקום שתרצו (במתחם המלון) ובחזרה.

כחול מלוא העין, ממלון רויאל שנגרי לה. צילום גלי לויטה ליבוביץ

שמים זרועי כוכבים לצד מלון עם חוויה אותנטית

"חשוב לנו להעניק לאורחי המלון החדש שנפתח היום חוויה אחרת, כשהם מבקרים באילת מתוך רצון להציב סטנדרטים חדשים למלונות בישראל, כפי שאנו עושים בכל אחד ממלונות הרשת הייחודים שלנו" מספר רן בלבוס, סמנכ"ל קבוצת נקש בישראל ומסביר: "מדובר בחוויה הוליסטית של חופשה אחרת, שמאפשרת לאורח ליהנות מהמלון וכל מה שהוא מציע 24/7. יש לנו פינה חמה בלב ובמחשבה לכל אורח שמגיע אלינו".

העיצוב המוקפד משלב אלמנטים מהמזרח,. צילום אסף פינצ'וק

והמלון אכן מספק את הסחורה ואף יותר מכך! בנוסף לעובדה שהים נשקף מכל פינה, זכינו לשירות האדיב של כל אנשי צוות המלון, היצע קולינרי עשיר ומגוון (כשר) המשלב בין מגוון תרבויות ומאכלים, המוגשים בצורה ייחודית, אסתטית ויפה. כשהערב ירד על המלון, האווירה המיוחדת רק הועצמה, כשיכולנו לבחור או לשלב בין שמים זרועי כוכבים, נוף אילתי מרהיב הכולל טבע וים או את מרכז המלון שמספק חוויה אותנטית וחדשנית בכל רגע.

מלון אורכידאה הנמצא בחלקו התחתון של המתחם, עובר גם הוא שיפוץ מקיף בימים אלה, של כל החדרים ואזור הבריכה. בקרוב עתיד להיפתח מלון נוסף בסמוך, הכולל 120 חדרים עם בריכה פרטית ואת הנוף המרהיב שמציע האזור.

מלון רויאל שנגרילה אילת : נופים מדהימים, שירות איכותי ואווירה יוקרתית. צילום גלי לויטה ליבוביץ

כמה זה עולה?

טווח המחירים נע בין 1,200 שקל לזוג ללילה בחדר סטנדרטי (מעוצב ומרשים, כולל הנוף) לבין 2,500 שקל לווילה עם ג'קוזי בפנים ובחוץ ויותר לווילה עם בריכה פרטית, כולל ארוחת בוקר ולאונץ/טרקלין אירוח הפתוח משעה 11:00 ועד 17:00 בערב. בשעה 17:00 ניתן ליהנות מארוחת ערב בטרקלין האירוח או מארוחת ערב מלאה בחדר האוכל של מלון אורכידאה (שניהם בתוספת תשלום).

מי שרוצה להתפנק, יכול להזמין שירות של באטלר צמוד שעלותו 300 שקל ליום. גם אם לא תעשו כן, אנחנו יכולים להבטיח כי גם כך, השירות אישי, מקצועי, מהיר ויעיל.

בימים אלו מציע המלון מחירי השקה שמומלץ לבדוק.

בית המלון נמנה יתר מלונות הקבוצה, מרשת "הרברט סמואל" ובהם מלון רויאל שנגרילה אילת, מלון הריף אילת, מלון מילוס ים המלח, מלון הרברט סמואל ירושלים, מלון אוקיינוס הרצליה, מלון בית בגליל ביער בירייה ומלון אופרה תל אביב. בראשית שנת 2020 יפתח המלון ה-8 ברשת הרברט סמואל – מלון בוטיק סר הרברט תל אביב.

קבוצת נקש היא המנהלת והבעלים של מלונות סטאי כנרת, סטאי תל אביב, אורכידאה אילת, אורכידאה תל אביב ומלון רמות ברמת הגולן .

אנחנו עוד נחזור!

Exit mobile version