Site icon IAS

מקדמים את התיירות באתרי אזור הר הנגב

הגן הלאומי עין עבדת. צילום מנו גרינשפן רשות הטבע והגנים

רשות הטבע והגנים משיקה בימים אלו מבצע לקידום התיירות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים באזור הר הנגב, במסגרתו היא תעניק הנחה של 25% מעלות דמי הכניסה לאתרים, החל מהאתר השני באותו יום ביקור.כל מטייל שיבקר באחד מאתרי הר הנגב: חניון בארות, מרכז המבקרים מכתש רמון, עבדת ועין עבדת, יקבל באתר הנוסף הנמנה על אתרים אלו 25% הנחה במהלך 24 השעות מתחילת הביקור הראשון באחד האתרים ברשימה. זאת בכפוף להצגת קבלה על תשלום באתר הראשון.

חניון הלילה חאן בארות. צילום יניב כהן רשות הטבע והגנים

ברשות הטבע והגנים מציינים כי המבצע נועד לתמוך בתיירות המקומית בארץ ובנגב בפרט, בימים בהם בצל הקורונה אין אפשרות לצאת לטיולים בחו"ל. זה הזמן לצאת לחופשה וטיולים בישראל, לגלות מחדש את נפלאות הטבע והמורשת בישראל, לזכות בחוויות מרגשות ומיוחדות עם החברים והמשפחה, בנוף מדברי קסום, עטור מוקדי טבע ומורשת מעניינים, יחד עם שקיעות וזריחות מרהיבות. האתרים באזור הר הנגב קרובים זה לזה ובמרחק של חצי שעה עד שעה נסיעה אחד מהשני, כך שניתן להנות ביום אחד מביקור חווייתי ומהנה בשניים ואף שלושה אתרים, כאשר אפשר ללון בחניון הלילה חאן בארות ולהמשיך לטייל גם למחרת.

מבצע ההטבות יהיה בתוקף עד ה-31.12.2020 . ההנחה בחניון הלילה חאן בארות תינתן על לינת שטח בלבד. פרטים נוספים על הטבה זו והאתרים הנכללים בה, יחד עם אפשרויות טיול נוספות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים, באתר רשות הטבע והגנים:          https://www.parks.org.il/

Exit mobile version