Site icon IAS

מסעדות היוקרה מאחורי "אטלנטיס", המלון המפנק ביותר בדובאי

מסעדת אוסיאנו במלון אטלנטיס דובאי. צילום יח"צ

במלון "אטלנטיס כולל לא פחות מ-32 מסעדות, במגוון רחב של תרבויות וסוגי מטבחים: החל ממסעדה איטלקית או יפנית, מסעדות עם תפריט אמריקאי הכולל פיצה או המבורגר לילדים, ועד למסעדות שזכו בתואר הנכסף ביותר של עולם האוכל – מישלן, בפעם הראשונה בהיסטוריית המזרח התיכון. מה כלול בחבילה ועל מה תוסיפו מחיר? בכתבה הבאה.

האקאסן Hakkasan: זוכת מישלן וקוקטיילים עטורי פרסים


האקאסן היא מסעדה עטורת פרסים, אשר זכתה ממש לאחרונה לכוכב מישלן משלה. השהייה במסעדה היא חוויה בפניה עצמה: מעוטרת מסכי עץ מגולפים, תכשיטים עשירים ונרות מהבהבים, מעוררים את הזוהר של מסעדת הדגל הלונדונית. התפריט כולל מתכונים קנטונזיים מסורתיים, בשילוב טכניקות עכשוויות, היוצרות מנות חדשניות וקוקטיילים עטורי פרסים.

אוסיאנו Ossiano: לסעוד מתחת למים, ברמה מעל כולם

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לסעוד מתחת למים, כאשר אתם יישובים מתחת לנברשת נוצצת, ומסביבכם מעל ל-65,000 יצורים ימיים, שחולפים על פני שולחנכם? מסעדת "אוסיאנו" היא אמנם עמוק בקרקעית האדמה, אך היא סימנה את עצמה במקום גבוה, ממש גבוה, מעל כל השאר. ל"אוסיאנו" ממש לאחרונה, התווסף לה גם כוכב מישלן מנצנץ משלה, בפרס "מסעדת השנה" ואפילו השף זכה גם הוא, בתואר הנחשק של "שף השנה". המסעדה, שמציעה חוויה בלתי נשכחת, ואוכל משובח, זכתה ארבע פעמים בתואר מסעדת מאכלי הים הטובה ביותר בדובאי, ומגישה מאכלי ים בהשראה קטלאנית, עם טעמים לא פחות יפים מהעיצוב שמסביב.

Nobu: תפריט פיוז'ן יפני, ערבי ודרום אמריקאי

על מסעדת "נובו" מנצח השף שזכה לפרסים רבים, נובויוקי מטסוהיסה, שעל שמו נקראת הרשת כולה. המסעדה אף זכתה לאחרונה לציון כבוד במדריך המישלן של דובאי, וביססה גם היא את הריזורט במקום מספר אחת מבחינה גסטרונומית. המסעדה מציעה אוכל יפני עם טוויסט דרום אמריקאי, ונגיעות מודרניות, שמייחדות את "נובו", לעונת מסעדות יפניות ואסייתיות אחרות. בנוסף, העיצוב היוקרתי, רמת השירות והאוכל, כל אלו מבטיחים לכם חוויה מדהימה, הרבה מעבר למה שמצופה.

מסעדת Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen & Bar. צילום יח"צ

המסעדות של גורדון רמזי: מנות בריטיות מודרניות ופיצרייה

שמו של גורדון רמזי הולך לפניו, ובכל זאת למי שלא מכיר: הוא שף בריטי, בעל מסעדות רבות בעולם, סופר ואיש טלוויזיה בידוע בתכניות הבישול שלו.

קבוצת המסעדות שלו מחזיקה כיום ב-7 כוכבי מישלן, ואם כל זה לא מספיק, הוא גם מונה לקצין המסדר של האימפריה הבריטית על ידי המלכה אליזבת השנייה. כך שאתם יכולים רק להסיק על רמת התפריט והשירות במסעדות שלו במלון "אטלנטיס דה פאלם". מסעדה אחת, הנקראת Gordon Ramsay's Bread Street Kitchen & Bar מציעה מנות בריטיות מודרניות, עם טוויסט עכשווי ותוסס מקום מושלם לערב רגוע עם חברים ובני משפחה. המסעדה השנייה שלו במלון אטלנטיס היא Gordon Ramsay’s Street Pizza, מצד אחד היא יותר ידידותית מבחינת מחירים, אך מצד שני, הסטנדרטים שלה לא מהעולם הזה.

מסעדות לכל גיל או כיס

הסירו דאגה מליבכם, באטלנטיס דה פאלם תמצאו גם מסעדות ובתי קפה המתאימות לכל כיס: החל ממסעדות לצד הבריכה המפנקת, ועד לסטארבקס בלובי המלון, המגוון כל כך רחב, שמתאים לכל סוגי האורחים, הנה כמה דוגמאות:

מסעדת "ווייבהאוס"Wavehouse  היא מקום המשלב מוזיקה חיה, משחקים לילדים, באולינג וכמובן, אוכל מעולה.
גם את המסעדה "רונדה לוקטלי"Ronda Locatelli  כדאי לכם להכיר: היא מגישה מנות איטלקיות, כולל פיצות אפויות באבן, פסטות טריות ויותר מ-40 מנות טבעוניות שנוצרו מהחומרים הטובים ביותר של איטליה.

צהריים או בוקר? בראנץ' במלון אטלנטיס

מכירים את זה שבא לכם לאכול משהו קליל, לא הרבה לפני ארוחת הערב? המלון "אטלנטיס" שבחוף הדקלים, קיימות מגוון אופציות לבראנץ' מפנק. מסעדת "ספארון" Safaron, המציעה מעל ל-220 מנות, היא אחת מהאופציות המוכרות.

גם מסעדת "ווייט" White, מציעה מטעמים מהמטבח הים תיכוני, אותם תקבלו בזמן שאתם לוגמים קוקטיילים משובחים, במרפסת המסעדה, באוויר הפתוח. אם אתם בעד מאכלים בינלאומיים, מסעדת "קלידוסקופ" Kaleidoscope היא אופציה מעולה עבורכם, הנמצאת גם היא במתחמי הריזורט המפנק, "אטלנטיס".

תשמחו לדעת, שאם אתם לנים במלון, ושילמתם עבור חופשת חצי פנסיון, תינתן לכם האפשרות לאכול במסעדות אלו, עם האוכל הטוב ביותר, וזאת במסגרת החבילה שלקחתם, ללא תוספת תשלום נוסף. התוספת היחידה שתהיה היא עבור משקאות נוספים ו/או אלכוהוליים, שלא כלולים במסגרת המחיר.

בנוסף, אורחי המלון הלנים 4 ימים ומעלה, בריזורט, מקבלים אוטומטית 15% הנחה במסעדות היוקרתיות והמובילות שבמלון. בנוסף, אם תורידי את האפליקציה של הריזורט, "אטלנטיס סירקל", תקבלו 25% הנחה על מסעדות וחנויות נבחרות, במלון "אטלנטיס דה פאלם", עד סוף הקיץ.

Exit mobile version