Site icon IAS

מנכ"ל משרד התיירות וצוות המשרד, סיירו בפרויקט "עיר הנחלים"

מימין: צביקה סלוצקי, אלכס קראצ'ון, אביחי שטרן, אמיר הלוי, אופיר יחזקאלי, בסיור בפרויקט "עיר הנחלים" בקרית שמונה צילום דוברות קריית שמונה

ראש העיר קריית שמונה – אביחי שטרן, סגנו – אופיר יחזקאלי והמשנה לראש העיר – אלכס קראצ'ון, ערכו סיור למנכ"ל משרד התיירות – אמיר הלוי וצוות משרדו ולצביקה סלוצקי – מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים כינרת וצוות מהנדסי הרשות, בפרויקט "עיר הנחלים" בעיר, שימצב את קריית שמונה על מפת התיירות של אצבע הגליל ויספק יעד אטרקטיבי, לצד חיבור לטיילות ושבילי האופניים הקיימים באזור.

אזור אצבע הגליל בורך במערכת נחלים עשירה. המים זורמים ללא הבחנה בין גבולות מוניציפליים, כך תוכנית "עיר הנחלים" מציעה לייצר חזון אזורי, בו העוגנים הכלכליים והקהילתיים באזור מתחברים ומייצרים צמיחה בתחומי התיירות, הבילוי, האקדמיה והתעסוקה. לצד הצמיחה הכלכלית, מציעה התוכנית חזון חברתי-קהילתי, בו אנשי התכנון והגופים המבצעים מפנים מקום לתושבי האזור ומקיימים עמם שותפות אמיתית. מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, התרשם מאוד מהחזון והתפיסה התיירותית והכלכלית הסדורה שהוצגה בביקור, מהליכי הפיתוח המואצים ומהפוטנציאל הרב בתוכניות שהוצגו והבטיח כי זוהי רק תחילת הדרך בכל הנוגע לשיתופי פעולה בין העירייה למשרד.

ראש העיר אביחי שטרן, אמר: "אני מודה ומברך את חברי אמיר הלוי על ביקורו בעיר, יחד עם כל הצוות המקצועי הבכיר של משרד התיירות. בתקופה האחרונה משרד התיירות הוכיח, כי הוא שותף מקצועי נאמן של העיר והביקור האחרון בפורום הנרחב והמכובד הזה רק הוכיח שהמשרד רואה בקריית שמונה עיר תיירות משמעותית, והוא שותף מלא למימוש הפוטנציאל שלה, שרק מחכה לפרוץ. תמיד מרגש ומשמח לארח ביקורים רשמיים, ולראות את האמון הרב שהעיר והסיפור החדש שהיא מבקשת לספר זוכה לה, ועל אחת כמה וכמה אחרי שנה מורכבת כמו זו שעברנו. אני מודה למשרד התיירות שהרים את הכפפה, והוא המשרד הממשלתי הראשון שמביא את כל הצוות הבכיר, בראשות המנכ"ל, לסיור מקצועי מלא בעיר".

מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים כינרת צביקה סלוצקי, אמר: "אנו שמחים להיות שותפים לתוכנית "עיר הנחלים" בקריית שמונה. על פי התוכנית, יתפקד האזור כיחידה אחת, בה קריית שמונה תהווה את הלב העירוני, אשר מקיים יחסי גומלין עם העוגנים במרחב הכפרי והעוגנים במרחב הטבעי. האזור כולו נהנה מארבעה מיליון תיירים שפוקדים אותו מדי שנה ואין ספק, כי קריית שמונה תהיה כעת אטרקטיבית יותר למבקרים באזור".

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התיירות בעירייה אלכס קראצ'ון, אמר: "לפניי כשנתיים וחצי, עיריית קריית שמונה ומחלקת התיירות בפרט, אשר הוקמה על מנת להתחיל בתהליך של הפיכתה של העיר למרכז תיירות אזורי, הצבנו לעצמנו מטרה לרתום את כל הגופים הרלוונטיים לתהליך שהעיר מצויה בו. כמובן שמשרד התיירות הוא יעד ופרטנר מרכזי בתהליך, ואני שמח וגאה על ההזדמנות שניתנה לנו לארח את כל ההנהלה הבכירה של המשרד. היה מרגש מאוד לראות את התגובות הנלהבות לחזון התיירותי שהוצג בסיור, וגם את הפרויקטים השונים שכבר ניתן לראות בהם התחלה של תוצאות בשטח. אני סמוך ובטוח שמדובר בשותפות מקצועית נאמנה, שרק תלך ותעמיק עם התפתחות העיר".

Exit mobile version