Site icon IAS

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, ערך השבוע פגישות עם מקביליו מהעולם

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר, נפגש בתערוכת IMTM עם מקבילו היווני, דימיטריס פרגאקיס. צילום: עוז שכטר, לע"מ

במסגרת תערוכת התיירות IMTM שהתקיימה השבוע 14-15.2 ערך השבוע מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, פגישות עם מקביליו מהעולם וקידם שיתופי פעולה בתחום התיירות. שחר נפגש עם עמיתו היווני, דימיטריס פרגאקיס. הצדדים דנו בהיבטים שונים של שיווק התיירות ופיתוח מוצר. שיתוף הפעולה בין המדינות, שהחל בקנדה, הצליח. כעת יבחנו הצדדים דרכים להרחיב את שיתוף הפעולה ליעדים רחוקים נוספים בעולם. פרגאקיס ציין כי ליוון יש לא מעט ללמוד מישראל בתהליכי השיווק שלה. המנכ"ל שחר אמר, כי לישראל יש בהחלט מה ללמוד מיוון בתיירות, והוצע למסד קבוצות עבודה משותפות.

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר, נפגש בתערוכת IMTM עם  מקבילתו ממונטנגרו, אלכסנדרה גרדסביק סלבולג׳יקה. צילום: עוז שכטר, לע"מ

פגישה נוספת נערכה עם מנכ"לית משרד התיירות במונטנגרו, אלכסנדרה גרדסביק סלבולג׳יקה. בשיחה סיכמו הצדדים על הידוק היחסים התיירותיים בין המדינות, לאור מאפיינים משותפים, כמו גודל קטן, ריבוי אטרקציות וייחודיות. לשאלת המנכ"ל שחר, מה עשוי למשוך תיירים ממונטנגרו לישראל, השיבה עמיתתו, שמזג האוויר הנוח, אתרי דת, היסטוריה ותרבות, לצד אווירה תוססת וניגודיות, מהווים שילוב ייחודי שיביא למשיכת התיירים ממונטנגרו. בשיחה דובר גם על הרחבת טיסות ישירות בין שתי המדינות.

מנכ"ל משרד התיירות דני שחר, נפגש בתערוכת IMTM עם עמיתו מאזרבייג'ן, פלוריאן זנגשמיד. צילום: עוז שכטר, לע"מ

עוד ערך מנכ"ל המשרד, פגישה עם מקבילו באזרבייג'ן, פלוריאן זנגשמיד, כשנה לאחר חתימת הסכם שיתוף פעולה תקדימי בתחום התיירות בין שתי המדינות. המנכ"לים דיברו על דרכים להמשך קידום שיתוף הפעולה למימוש הפוטנציאל ובירכו על פתיחת נציגות תיירותית בארץ.

Exit mobile version