Site icon IAS

מנכ"ל מלון פסטורל כפר בלום, דובי בנארי, מסיים תפקידו לאחר 29 שנים

דובי בנארי, המנכ"ל המיתולוגי של מלון פסטורל כפר בלום. צילום גיל אבירם

דובי בנארי, מנכ"ל מלון פסטורל כפר בלום, מסיים את תפקידו כמנכ"ל המלון לאחר 29 שנים. בנארי, הנחשב לאחד מהמנכ"לים הוותיקים ומוערכים בענף המלונאות, ואשר תחתיו הפך המלון לשם דבר בחוויה המלונאית המשלבת תרבות ותוכן, והקים את מרכז הכנסים והאירוח של פסטורל – כפר בלום, הנחשב הגדול והמוביל באזור הצפון.

במהלך השנים הפך את 60 חדרי האירוח המקוריים, לבית מלון יוקרתי, המונה כיום 193 חדרים, והוביל את המלון לשיאי מכירות תוך שהוא מבצע מהפכות כלכליות, שיווקיות וארגוניות. בשיתוף עם צוות המלון, החדיר לראשונה בישראל לפני כ- 20 שנה את הקונספט המשלב בחוויית האירוח שלו, תכנים של תרבות, מוזיקה, ספרות ותיאטרון, אותו אימצו בשנים האחרונות מלונות נוספים, ובכך הפך את פסטורל לאבן שואבת לשוחרי מוזיקה ותרבות מכל רחבי הארץ.

דירקטוריון המלון וכן זה של חברת האחזקות כפר בלום, מינו את בנארי למנהל הפיתוח האסטרטגי. בתפקיד זה יעסוק בהרחבת המלונאות של כפר בלום  לאפיקים נוספים. בנארי: "הובלת מלון פסטורל במשך 29 שנים, הייתה עבורי אתגר אישי ומקצועי מרתק, אותו ביצעתי באהבה, יחד עם צוות המלון ומנהליו, בהנחיית דירקטוריון המלון ובגיבוי מלא של הבעלים, קיבוץ כפר בלום. יחד הובלנו מהפכה כלכלית, שיווקית וארגונית. אני מבקש להודות לבעלים, קיבוץ כפר בלום, אשר העניק למלון גיבוי פיננסי מתמשך ויאפשר השקעות נרחבות ופיתוח מסיבי.

"במשך 25 שנים זכיתי לעבוד עם דירקטוריון מקצועי בראשות משה דברת. יחד איתם גיבשנו מתווים חדשניים וניתבנו את עצמנו במעלה הדרך, תוך נטילת סיכונים סבירים וללא משברים. כמו כן, ברצוני להודות לעובדי המלון המסורים ולמנהלי המחלקות הבלתי נלאים, על דרך משותפת בה שינינו את פני המלונאות בכפר בלום. היה לי עונג לעבוד איתם, לחולל איתם שינויים מרחיקי לכת ולחולל הישגים שנשענו על העשייה הנמרצת שלהם. ההצלחה הייתה תמיד תוצר של עבודת צוות משובח".

Exit mobile version