Site icon IAS

ממשלת יוון הטילה הגבלות חירום במיקונוס

האי היווני מיקונוס. צילום Depositphotos

אתר האינטרנט היווני greekreporter מדווח כי בעקבות הזינוק במספר חולי קורונה באי היווני מיקונוס ובמטרה לרסן את התפשטות נגיף COVID-19, ממשלת יוון הודיעה היום (שבת) על שורה של הגבלות הכוללות:

*המשרד להגנת האזרח ביוון הודיע על סגר לילי מהיום, ה-17 ביולי ועד יום שני ה-26 ביולי, בשלב הראשון. על כל תושבי האי נאסרה היציאה בלילה, מהשעה 01:00 לפנות בוקר ועד השעה 06:00 בבוקר.

*איסור על השמעת מוזיקה במסעדות וברים וכל מקום ציבורי, החל מהשעה 18:00. בנוסף לאיסור קיום אירועים ומסיבות. הקנס למפרים בין 50,000 ל-200,000 אירו.

"אנו קוראים לתושבים ולמבקרים באי היפה שלנו ליישם את ההנחיות ולרשויות האי להפעיל באופן מיידי את האכיפה במטרה לרסן את התפשטות הנגיף באי", הודעת המשרד להגנת האזרח.

המשרד להגנת האזרח ביוון מסר בהודעה כי המצב קשה גם ביעדי תיירות פופולריים נוספים ביוון. ביום חמישי השר החלופי להגנת האזרח וניהול משברים, ניקוס הרדליאס אמר כי באיים מיקונוס, סנטוריני, פארוס ואיוס, כמו גם בהרקליון ורתימנו שבכרתים נרשם זינוק מדאיג במספר המאומתים וננקטים צעדים במטרה לרסן את התפשטות נגיף הקורונה.

ביום שישי, התרחש אירוע מטריד במיקונוס, בו היה מעורב תייר איטלקי בן 18 שנמצא חיובי לנגיף הקורונה ולא מצא מקום לינה במלון בידוד, בשל התפוסה המלאה. שעות לאחר הפרסום בתקשורת, אזרח האי התנדב לארח אותו לתקופת הבידוד הנדרשת.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

Exit mobile version