Site icon IAS

"מלחמה ושלום – תיירות ותעופה ישראליים בראי האתגרים העולמיים"

התאחדות משרדי הנסיעות תארח את שלושת מנכ"לי חברות התעופה הישראליות על במה אחת במרוקו: דינה בן טל – מנכ"לית אל על, אורי סירקיס – מנכ"ל ישראייר וגדי טפר – מנכ"ל ארקיע, שישתתפו בפאנל מיוחד שייערך במהלך הכנס השנתי במרוקו בנושא: "מלחמה ושלום – תיירות ותעופה ישראליים בראי האתגרים העולמיים".

הכנס ייערך במרוקו בין התאריכים 5-8 בדצמבר. על פי נתוני ההתאחדות, הביקושים לכנס בשיא ובמהלך השבוע תיסגר ההרשמה. תחת הסיסמא  "תיירות עושה שלום" ויוקדש, בין היתר, לחיזוק ההדדיות וקשרי התיירות של מרוקו וישראל. במסגרת זו יקיים ONMT בערב הפתיחה אירוע גאלה לבאי הכנס.

הכנס השנתי של ההתאחדות נחשב זה עשרות שנים לאירוע המקצועי והמפגש המרכזי של ענף הנסיעות של ישראל אשר תוכנו זוכה להד נרחב. בכנס צפויים לקחת חלק מאות בעלים ומנהלי משרדי נסיעות וסוכנים, בכירי חברות התעופה, שותפים עסקיים ואסטרטגים של ענף הנסיעות, וכיו"ב'.

תכנית הכנס משלבת הרצאות רלוונטיות לזמננו ולענף, מפגשי B2B מקצועיים, פאנל מקצועי בהשתתפות בכירים בענף התעופה והתיירות, סיורים מרתקים במרקש ובקזבלנקה וערבי גאלה חגיגיים. במסגרת הכנס תשולב תערוכה מקצועית של גופים – עסקיים ואחרים – הקשורים בתיירות, וביניהם גם גופי תיירות ישראלים שיגיעו להציג בכנס השנתי של ההתאחדות ולמנף את ההזדמנות להגיע לקהל העסקי אשר שואף להרחיב את שיתוף הפעולה עם גופי התיירות הישראליים. יוקרתו וחשיבותו של הכנס, יחד עם ההנאה וההזדמנות לפגוש את חברי הענף, להעשיר ולטייל, מהווים מוקד משיכה והתעניינות רבה.

גם השנה, כבשנים קודמות, תארח חברת אל על את אירוע הגאלה המרכזי של הכנס שיסגור את הביקור במרקש. טיסות הכנס יבוצעו על ידי חברת התעופה המרוקאית, רויאל אייר מארוק (Royal Air Maroc) שתפעיל טיסות מיוחדות עבור הסוכנים ואף תחרוג ממסלולה ותטוס בטיסת ההלוך על קו תל אביב מרקש.

במהלך הכנס ישהו האורחים במרקש במלון SAVOY GRAND HOTEL – https://www.savoylegrandhotelmarrakech.com

Exit mobile version