Site icon IAS

מלונות ibis ירושלים: פותחים שנה עם מבחר סיורים ומבצעים

חדר ססגוני במלון ibis Styles. צילום אסף פינצ'וק

לקראת חגי תשרי המציצים בפתח, מלונות ibis ירושלים – מרשת ACCOR הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם, המונה מעל 5000 בתי מלון ברחבי העולם, תחת 36 מותגים שונים –  נערכים עם מבצעים מיוחדים וחבילות הכוללות סיורים ייחודיים ברחבי העיר. בחודש ספטמבר מציעים מלונות ibis ירושלים מחירים מיוחדים, החל מ- 660 ₪ לחדר ללילה, כולל ארוחת בוקר, כאשר בתאריכים מסוימים יהנו האורחים מסיור חינם הכלול במחיר החדר, בהם סיור סליחות, סיור מנחלאות ועד למחנה יהודה וסיור סליחות בדגש על נחלאות.

סיורי סליחות וקמפיין

סיור הסליחות יעבור בימין משה, משכנות שאננים, קבר דוד בהר ציון, הרובע היהודי ובית כנסת הרמב"ן, ויסתיים בכותל המערבי. הסיור "מנחלאות עד מחנה יהודה", יעבור מיצחק נבון עד יוסי בנאי, ויספר את סיפורן של השכונות והבתים שנבנו מחוץ לחומות העיר העתיקה. המטיילים יכירו את שעון השמש של "זוהרי חמה", יגלו את "בית החתן המת", יבדקו מה בין אליאנס לאזורנו? מהי שכונת חצר ו"מי נגע בחמין שלי"? מי היה "אבי האסירים"? יצחק נבון ו"בוסתן ספרדי", "עץ התות" של יוסי בנאי, נחלת ציון ועוד. הסיור "השכונה שעברה תיקון", אורך כ- 3 שעות. בסיור יתגלה מהו ה"נס" שהתרחש בנחלאות ובזכותו השכונה עברה תיקון? בסיור יכירו את נחלאות והיחודיות שבה, המבקרים ילכו בעקבות השמש הקורא לסליחות בבוסתן הספרדי של יצחק נבון, יספרו על הצדיק הירושלמי אריה לוין, יגלו את גן התות של יוסי בנאי ועוד.

הסיור יתבצע על ידי מורת דרך שילדותה עברה בשכונות אלה. ובנוסף, מלונות ibis ירושלים משתתפים בקמפיין "ירושלים הכי חו"ל בארץ" – הטבה מיוחדת ללנים בירושלים ומציעים לילה שני ב 25% הנחה. הטבה נוספת ללנים במלונות, הינו סיור חינם וגם שובר הנחה הניתן למימוש באחד מעשרות המוזאונים או הפעילויות שיש לעיר ירושלים להציע.

מלון ibis Styles במיקום מנצח בירושלים. צילום אסף פינצ'וק

מיקום מנצח, הטבות והקפדה על שמירת היגיינה

שני המלונות, הנחשבים לחדשים בעיר, נמצאים במיקום הטוב ביותר שקיים, היכן ש'כל האקשן קורה' ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות ובכל מה שיש לירושלים להציע.

כל מה שחופשה צריכה במרחק הליכה. ibis styles ממוקם על מדרחוב 'בן יהודה' ומלון ibis ירושלים מרכז העיר ממוקם מעברו השני של המדרחוב, שניהם סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות! בימים אלה ניתן להצטרף חינם למועדון ההטבות של ALL ACCOR LIVE LIMITLESS  במסגרתו ניתנות הטבות בכל מלונות רשת ACCOR בעולם למזמינים ישירות במחלקת ההזמנות של המלונות עצמם. חברי מועדון ALL ACCOR LIVE LIMITLESS  מתארחים במלונות ונהנים מ 5% הנחה נוספים וצבירת נקודות. את ההטבות והנקודות ניתן לממש במסגרת חברותם במועדון העולמי של הרשת. וחשוב לציין – במלונות ibis בירושלים: ibis ירושלים מרכז העיר ו ibis styles, מקפידים על חיטוי והיגיינה בצורה יוצאת דופן!

חדר נעים במלון ibis ירושלים מרכז העיר. צילום יעל הרמן 

רמה בינלאומית במרכז העיר בירושלים

מלונות ibis ירושלים מרכז העיר מעוצבים ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibis העולמי, אותו תרצו, וגם ניתן, לרכוש באופן פרטי. מלון ibis  ירושלים מרכז העיר, שנפתח לפני כשלוש שנים ובו 124 חדרי אירוח מאובזרים, משתייך לקטגוריית העולמית של המותג. על כן, מעוצב בצורה זהה ליתר המלונות בקטגוריה. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום). אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים.

מלון ibis Styles שהוקם לפני כשנה בירושלים, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים, בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה- 8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר בהתאם להנחיות התו הסגול עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים.

לפרטים והזמנות: *9709  או  www.ibis.co.il

Exit mobile version