Site icon IAS

מלונות בראון מעמיקים פעילות ההשכרה ומשיקים את BROWN LIVING

מלון בראון סיסייד. צילום מקס קובלסקי

חברת מלונות בראון מודיעה היום על הרחבת פעילות השכרת החדרים על בסיס חודשי והשקת המותג החדש לשנת 2021 – BROWN LIVING. קולקציית מלונות בראון, שהיתה מהראשונות לזהות את צרכי השוק והחדירה לארץ את קונספט הקו-ליבינג כבר בתום הסגר הראשון, פותחת מחדש עוד מלונות שיצטרפו אל המבחר הקיים, הפועל במתכונת של שכירות חודשית ומתאימה אותם באופן מלא לקהלי יעד מפולחים.

מלונות חדשים שבנייתם הושלמה ייכנסו גם הם בקרוב למודל זה, המציע חדרים מעוצבים בפריים לוקיישנים בתל אביב ובירושלים, במחירים נוחים במיוחד, הכוללים את כל מיסי העיריה, אינטרנט וטלוויזיה וניקיון שוטף של החללים הציבוריים. לצד כל אלה, נבנתה תוכנית מלאה אשר מעניקה, לצד חוויית מגורים בוטיקית, גם חיי קהילה תוססים ומלאי אפשרויות. אל המלונות דייב גורדון ודייב לוינסקי, טאונהאוס ומלון הפודים WOM הצטרפו בימים אלו גם המלון הראשון והאייקוני של החברה, BROWN TLV ומלון חדש שבנייתו הושלמה בימי הסגר, תיאודור הטרנדי, בצומת הרחובות הרצל ושדרות רוטשילד, אשר בו מושלמת בימים אלה הקמת המסעדה החדשה של השף דייויד פרנקל.

צוותי מחקר ואפיון קהלי היעד השונים איפשר יעוד מלונות המותאמים היטב לצרכים השונים. כך, מלון הבראון ביץ' האוס הותאם למבקשים חוויית מגורים יוקרתית ומפנקת עם ספא איכותי, בית קפה השולח ארוחות לחדר, חניה צמודה, חדרים מרווחים ומרפסות הצופות לים. כך הותאם גם מלון בראון סיסייד, גם הוא על קו חוף של תל אביב, למשפחות צעירות עם ילדים בזכות מתחם ה-OMG! שפעל כפופ-אפ נינג'ה וטיק-טוק בקיץ.

BROWN TLV. צילום אסף פינצ'וק

קונספט נוסף הנמצא בפיתוח יתקיים במלון דייב דאונטאון החדש וההיפסטרי, במתחם יד חרוצים תחת השם BROWN ART – קן שוקק לאמנים ומעצבים צעירים המעוניינים לגור, ליצור, להציג, לחוות ולפתח קשרים וחיי קהילה עם אחרים כמותם, הרואים באמנותם דרך חיים. לדיירים יוצעו חללי עבודה אישיים ופרטיים בנוסף לחדר המגורים שלהם.

בראון מרחיבה לראשונה את מותג ה- Brown Living גם לעיר ירושלים, ופותחת לשהיות ארוכות את שערי וילה בראון במושבה, אשר עבר שיפוץ רחב היקף ומתיחת פנים מרשימה. בחודש הקרוב יפתח גם מלון בראון מחנהיודה עם 115 חדרים בלב סצנת הבילויים בעיר. המלונות לייטהאוס, הוטל בובו, פוליהאוס, וילה בראון בירושלים ומלון BROWN JLM שבנייתו נשלמת בימים אלו בירושלים, ייפתחו עם הסרת ההגבלות על בתי המלון וימשיכו לפעול כמלונות בוטיק, המציעים חופשה עירונית מסוגננת המותאמת לקהל הישראלי.

את השקת המותג החדש – BROWN LIVING – ילווה קמפיין דיגיטל רחב היקף, שיעלה החל ממחר בעשרות ערוצים.

ליאון אביגד, מייסד, בעלים ומנכ"ל משותף של קבוצת מלונות בראון: "עוצמתה וחוסנה של חברה נמדד בעיקר בעיתות משבר. עם יותר מ-20 בתי מלון בארץ, הבנו בשלב מוקדם מאד את הצורך בגמישות והתאמה למציאות המשתנה. לצד מספר מלונות שימשיכו לפעול בשנה הקרובה כמלונות אורחים לשהיות קצרות, גייסנו את מיטב המוחות היצירתיים והתפעוליים, והתאמנו את מרבית המלונות שלנו לחלופת דיור נוחה ומפנקת המותאמת לקהלי יעד מפולחים".

Exit mobile version