Site icon IAS

מלון The Jaffa נפתח מחדש

THE JAFFA : בריכת השחיה במלון. צילום עמית גרון

JAFFA – מלון היוקרה הניצב ברח' לואי פסטר פינת יפת ביפו, פתח את שעריו מחדש לאחר שהיה סגור מאז מרץ 2020. זהו הנכס היחיד בישראל של חברת הנדל״ן והמלונאות RFR Holding בבעלות אייבי רוזן והמלון היחיד בארץ השייך לפורטפוליו היוקרתי של The Luxury Collection

של רשת מאריוט. המלון נמצא גם ברשימה האקסקלוסיבית של וירטואוזו (Virtuoso) של אמריקן אקספרס Fine Hotels & Resorts – המתמחה בתיירות יוקרה וכוללת מלונות יוצאים מגדר הרגיל.

THE JAFFA מציג סטנדרטים חדשים של עיצוב מרהיב ואירוח יוקרתי מוקפד. במלון  120 חדרים וסוויטות השוכנים במבנה ניאו-קלאסי של בית החולים הצרפתי מהמאה ה-19. את תהליך השחזור והשימור הוביל אדריכל-העל הלונדוני ג׳ון פאוסון (מוזיאון העיצוב בלונדון) בשיתוף משרד רמי גיל אדריכלים, תוך שילוב בין אלמנטים אדריכליים היסטוריים לצד תכנון ועיצוב פנים עכשווי. בצמוד למבנה ההיסטורי, נבנה אגף החדש הכולל 30 דירות יוקרה פרטיות בנוסף לחדרי המלון. האגף החדש ניצב על גבי חומה צלבנית מהמאה ה-13, שנתגלתה במהלך החפירות שנעשו במקום ומעטרת כיום כאלמנט האדריכלי את לובי המלון.

מתחמי הבילוי והאירוח של המלון כוללים: בריכת שחייה מרהיבה, מכון כושר חדשני, בר-לאונג' יוצא דופן ומהמם ביופיו – הצ'פל ודלי בר Golda's הפונה אל החצר הפנימית היפה של המלון בו תוגש ארוחת הבוקר ותפריט נגיש במהלך כל השעות היום.   מתחם הספא במלון  מנוהל ע"י חברתbeauty spa The Jaffa    L.Raphael ונפרש על פני 400 מ"ר. הוא מציע מגוון טיפולים ייחודיים, מניקור-פדיקור ברמה הגבוהה ביותר. במתחם שישה חדרי טיפול, וארבע סאונות מפנקות לצד טיפולי אולטרה-גרוויטי וטיפולי אוקסי בשילוב אבקת היהלומים הידועה שפיתחה חברת    L.Raphael למראה זוהר ומרענן.

THE JAFFA : לובי המלון. צילום עמית גרון

לרגל פתיחתו המחודשת, מונה מר מייקל שמידט לנהל אותו שהגיע אלינו כל הדרך מברזיל. לשמידט ניסיון רב של למעלה מעשור בניהול בתי מלון בארה"ב דרום אמריקה ואירופה כאשר המלון האחרון אותו ניהל, טרום הגעתו לישראל היה  "Four Seasons" בסאו פאולו – המלון הראשון של המותג בעיר זו.

אייבי רוזן, הבעלים והמייסד של RFR Holding, זכה למוניטין עולמי כמי שהוביל כמה מהפרויקטים הבולטים והחשובים בתחום הנדל״ן והאירוח בניו יורק. בשנה החולפת רכשה החברה את בניין הקרייזלר האייקוני בניו יורק זאת בנוסף לפרוטפוליו שלה שכולל את בניין סיגרם, ה-Lever House ומלונות האופנתיים: Gramercy Park Hotel, מלון W במיאמי ועוד.

טווח מחירים החל מ- 2,800 ₪ ללילה לחדר דה-לקס. (כולל ארוחת בוקר ומע"מ) 15% הנחה על 2 לילות באמצע השבוע בחודש אוגוסט.

Exit mobile version