Site icon IAS

מלון Peninsula איסטנבול ייפתח בחודש פברואר 2023

מלון Peninsula איסטנבול. הדמיה רשת Peninsula

רשת מלונות Peninsula הודיעה על פתיחתו של מלון Peninsula Istanbul המתוכננת ל-14 בפברואר 2023. מקומו יהיה לאורך גדות הבוספורוס, ברובע גאלטפורט המתחדש של איסטנבול המציע מוזיאונים, גלריות אומנות, מסעדות, בוטיקים ונמל ספינות קרוזים. המלון נמצא גם במרחק הליכה מנקודות ציון היסטוריות כגון מגדל וגשר גלאטה, מסגד איה סופיה, המסגד הכחול וארמון טופקאפי.

קלמנט קוווק (Clement Kwok), הבעלים והמפעיל של רשת מלונות Peninsula, אמר: "כמשקיעים לטווח ארוך, בוחרים במיקום הטוב ביותר למלון הרשת. אנו נרגשים להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלנו עם פתיחת המלון באיסטנבול, יחד עם השותפים המקומיים, Dogus ו-Bilgili.

קלמנט קווק הוסיף ואמר: "איסטנבול היא עיר עם אלפי שנים של היסטוריה ותרבות, בשילוב אנרגיה צעירה ותוססת. השקענו הרבה זמן ומאמץ כדי לשחזר בקפידה את הנכס היפה הזה על גדות הבוספורוס ואנו מצפים לקבל את פני האורחים כדי לחוות את סגנון האירוח הידוע שלנו בעולם".

177 החדרים של המלון פרוסים על פני ארבעה בניינים נפרדים, שלושה מהם היסטוריים מוגנים מהמאה ה-19, וכל אחד מהם שופץ ושוחזר כדי להבטיח שההיסטוריה והתרבות המקומית תישמר. העיצוב שואב השראה מהסביבה המקומית שלו כמו סירות הבוספורוס והבזאר הגדול של העיר, וכולל יצירות אמנות של אמנים טורקים.

החדרים והסוויטות יכללו ריהוט בהזמנה אישית, אמנות מקורית, מוצרי אמבט ברי קיימא, אלמנטים עיצוביים טורקיים מודרניים כגון שיבוץ עץ, שטיחים בסגנון קילים וחדרי רחצה מצופים בשיש מרמרה, כמו גם לוחות בקרה עם מסך מגע.

מלון Peninsula איסטנבול: חדר המשקיף לבוספורוס. צילום Peninsula

מתקני פגישות ואירועים יכללו אולם אירועים, שני חדרי ישיבות אינטימיים, אזורי אוכל פרטיים וטעימות יין ומספר חללים באוויר הפתוח המשקיפים על הבוספורוס. מקומות האוכל יכללו מסעדה ובר על הגג, כמו גם חדר אוכל ראשי, המציע מטבח טורקי-אסיאתי, בתוספת מסעדת הלובי שתגיש תה אחר הצהריים ומנות בהשראה בינלאומית עם נוף לבוספורוס מהמפלס הראשי ומקומת הביניים.

כמו כן, יוקם מרכז ספא ובריאות בשטח של 1,675 מ"ר עם חמאם, בריכת שחייה מקורה באורך 25 מטרים ושמונה חדרי טיפולים פרטיים. האורחים יוכלו גם להשתמש במרכז הכושר שבאתר, לבחור בתוכניות הבריאות בחדר באמצעות 'פורטל הבריאות', או לשחות בבריכת השחייה החיצונית באורך 25 מטרים. מחיר חדר דלוקס זוגי, בשבוע הפתיחה, יעלה כ-1150 יורו ללילה.

רשת מלונות Peninsula כולל 10 מלונות: הונג קונג, שנחאי, בייג'ינג, טוקיו, ניו יורק, שיקגו, בוורלי הילס, פריז, בנגקוק ומנילה.

Exit mobile version