Site icon IAS

מלון Domes of Corfu, Autograph Collection יפתח ב-1 ביולי

בריכת השחייה במלון Corfu of Domes. צילום יח"צ

המלון Corfu of Domes מצטרף לאתרי הנופש ,Domes ,Collection Luxury כמלון שני בקורפו יחד עם Miramare Domes והמלון החמישי של הרשת. הוא יציע לייף סטייל אקסקלוסיבי עם גישה בוהמית, אוכל ברמה עולמית, דגש על איכות חיים וחוויות משפחתיות תחת קורת גג אחת, על אחד האיים המבוקשים ביותר ביוון .

"אנו ב- Resorts Domes שמחים לפתוח את המלון השני שלנו באי קורפו. לאחר ההצלחה של אתר הנופש למבוגרים בלבד Miramare Domes ,רצינו לחלוק את חיבתנו לאי, לתרבותו העשירה, לאנשים הנפלאים ולמשפחות. הצוותים שלנו השקיעו מעל ומעבר כדי להבטיח לאורחינו חוויה שתשאיר חותם על חופשתם ותעורר זיכרונות גם בעתיד. לאחר השנה שכולנו עברנו, אנו מצפים לראות את המקום מתעורר באנרגיה של אורחינו, כשאנחנו ממשיכים להתחבר, לצמוח, ללמוד זה מזה וליצור זיכרונות ביחד”, אמר ג'ורג' פ' ספנוס, סגן נשיא של Resorts Domes .

המלון ממוקם על החוף המערבי באי, גליפאדה,  אידיאלי למשפחות ולזוגות המחפשים לנפוש בחופי הים היווני בצבעי הטורקיז העזים. המלון נמצא 20 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של קורפו ומהעיר העתיקה, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, כוללת רובע ונציאני שמור היטב ושתי מצודות החולשות עליו משני צדדיו .

מלון Corfu of Domes. צילום יח"צ

ב-Corfu of Domes שלוש בריכות עם אזורים למבוגרים בלבד בכל בריכה. ניתן גם ליהנות מספא מפנק, והמלון מציע כמה פעילויות יצירה ייחודיות, כמו סיורי באתרים עתיקים, הפלגות בחופים מבודדים ואירועי מוזיקה. עוד הוא מציע אוכל ומשקאות בארבע מסעדות ייחודיות עם ח וויות אוכל שונות וארבעה ברים המשלבים מאכלים אורגניים מקומיים עם מנות בינלאומיות נצחיות.

המסעדה הגדולה ביותר של המלון, Agora ,מגישה מנות ים תיכוניות מסורתיות עם נוף מרשים לים. מסעדת Frourio מיועדת לארוחות יוקרתיות, ובתפריט ניתן למצוא אוכל פיוז'ן איטלקי-יווני, במסעדת Psarotaverva מגישים דגים טריים שהדייגים המקומיים דגו באותו היום . בנוסף, בלב אתר הנופש, האורחים ימצאו את מסעדת Spianada Core עטורת הפרסים הנמצאת באוויר הפתוח וכוללת גישה למקום ההתכנסות היווני העתיק " אגורה", המשלב באופן מוצלח חנויות פופ-אפ מודרניות עם אוכל רחוב ואמנות מרתקת.

Corfu of Domes מעוצב תוך הקפדה ודגש על ארכיטקטורת " הכיפות " המפורסמת של המותג, עם עיצוב אדריכלי מרשים ביופיו. אתר הנופש כולל 233 חדרים וסוויטות, כשכל חדר כולל פטיו פרטי או מרפסת מקורה, עם גנים ריחניים של עצי ג'קארנדה פורחים הפזורים ברחבי אתר הנופש. העיצוב האסתטי והמודרני כולל שימוש בחומרים טבעיים הנמצאים בסביבה המקומית. ישנם נופים מרהיבים בכל פינה במלון. Corfu of Domes ממציאה מחדש את האירוח עם מכלול קונספטים ייחודיים, כמו Living Haute Selection :אוסף של יחידות אירוח מפוארות עם שירותים המותאמים אישית, כמו שירות קונסיירז׳ וטרקלין יוקרתי הפתוח 7/24 הכל כלול.

בריזורט יש מועדון ילדים KIEPOS ,נווה מדבר לילדים בין הגילאים ארבעה חודשים עד 12 .הצוות מוסמך ורב-לשוני, עומד בסטנדרטים הבריטיים של OFSTED ומונחה על ידי תוכנית מיוחדת בהשראת שיטת מונטסורי של פעילויות ייחודיות לילדים. קיים גם מרחב פנאי ייעודי לבני ובנות נוער הכולל אמצעי בידור חדישים ביותר, אירועים מיוחדים. תוכנית ספורט ימי מקיפה הכוללת סקי מים, קיאקים וצלילה זמינה לכל הגילאים.

חדר שינה מפואר במלון Corfu of Domes. צילום יח"צ

אודות Domes Resorts 

Resorts Domes היא בין קבוצות האירוח המפוארות והמצליחות ביותר ביוון, עם מספר פרויקטים חדשים העתידים להיפתח בקרוב. הקבוצה מורכבת מ-5 בלתי מלון:

Domes of Elounda, Autograph Collection

Domes Noruz Chania, Autograph Collection

Domes Zeen Chania, a Luxury Collection

Domes Miramare, a Luxury Collection

והאתר החדש –   Domes of Corfu, Authograph Collection

רשת דומס מציעה חוויה ייחודית, בשילוב אירוח יווני אותנטי וסטנדרט לינה יוקרתי, ברמה הבינלאומית הגבוהה ביותר. אתרי הנופש Domes נמצאים במיקומים שנבחרו בקפידה ביעדים אייקוניים, ומאמצים את סביבתם בכל היבט אפשרי , החל מחוויות תרבותיות מקומיות ועד העיצוב, האדריכלות ומעורבות קהילתית. כל הנכסים ייחודיים, עטורי פרסים וידועים בעיצוב המתוחכם שלהם ומציעים שירותים משובחים.

Exit mobile version