Site icon IAS

מלון מלודי: מוזיקה של שירות ומקצועיות, פינוק ואינטימיות

חדר מפנק במלון מלודי בת"א. צילום סיון אסקיו

יום חמישי, 9.7, מלון הבוטיק מלודי נפתח שוב לקהל, לאחר סגר הקורונה. בצל "הגל השני" הוא ערוך לקבלת האורחים בתו הסגול המחמיר. ההתרגשות ניכרת בקרב הצוות, וגם אני נרגשת כמתארחת ביום הפתיחה.

תפיסתו הרעיונית של מלון הבוטיק מלודי, מבית רשת מלונות אטלס, הוא work & play. האורחים יכולים להיות אנשי עסקים או נופשים או גם וגם, מפני שהמלון המקסים הזה מספק את כל שצריך: קרוב למקומות הבילוי התל-אביביים, לובי אינטימי שמשמש כחדר אוכל, עיצוב אסתטי, חדר ישיבות, חדרים נעימים ונוף מרהיב מהגג הקסום שבו פינות שיזוף והתרגעות. וחשוב חשוב, הצד האנושי – צוות עובדים שמיד מאפשר להרגיש במלון באווירה המשפחתית.

עם סיומו של הליך שיפוץ מקיף ב 2017 נפתח מלון מלודי בגרסתו הרעננה והעדכנית, כמלון בוטיק מודרני בסגנון work & play אינטימי ומסוגנן. המלון ובו 50 חדרים, שוכן בחלקו הצפוני של רחוב הירקון, ונהנה בו זמנית מהקרבה לאטרקציות המרכזיות של תל-אביב ומתרבות החוף השוקקת. ככזה, הוא מהווה פתרון אולטימטיבי הן לנופשים והן לאנשי עסקים, המבקשים לנהל פגישות עסקיות באווירה של חופשה מרגיעה. במסגרת עבודות "מתיחת הפנים", עליהן הופקד מעצב הפנים אורן ברונשטיין, שופצה כליל קומת הכניסה ובה חדר ישיבות; עוצבו מחדש כל חדרי המלון; נבנה חדר טיפולים מרווח; חודש גג המלון – שרוהט במיטות שיזוף, פינות ישיבה ובר משקאות בשירות עצמי, וממנו נפרסים רצועת חוף ימה המרהיבה של העיר ונופה האורבאני.

הנוף הנשקף מחלון חדרי במלון, גן העצמאות וחוף הים. צילום שוש להב

מתמקמים ומטיילים

כבר בכניסה למלון אני מבחינה עד כמה הוא מצוחצח, מבהיק בצבעיו הססגוניים, אינטימי בגודלו, קומפקטי. וזה כייף לא ללכת לאיבוד. בחדרי בקומה השישית אני מיד ניגשת לחלון. הנוף עוטף אותי במלוא יופיו. הירוק העז של פארק גן העצמאות, הכחול של חופי הים, הסירות הלבנות המקיימות בדיוק מרוץ והעננים המשתנים בתצורותיהם ויוצרים תפאורה מושלמת. איזה יופי. אני בוחנת את החדר: נקי, מיטה מרווחת – שבלילה אני גם מגלה עד כמה היא נוחה וטובה לגב. שולחן כיסא וכורסא. טלויזיה גדולה. פינת מטבחון עם מתקן לקפה ולשתיה חמה, מקרר קטן, ארון משתלב. מראות ותאורה בהירה. חדר שירותים, מקלחון וכיור, מאורגנים בנוחות. מה צריך יותר בחדר? שבעת רצון אני עולה לגג בקומה השביעית, בו כיסאות נוח לשיזוף ולהתרגעות, מול הנוף הפתוח, ואני נשארת בו לצפות בשקיעה המרהיבה על הים התיכון.

המיקום של מלון מלודי מושלם מבחינתי. לא צריך ללכת רחוק כדי להעביר את הזמן בנעימים: יוצאים מהמלון, חוצים את הכביש ונכנסים לגן העצמאות, שלאורכו ולרוחבו ניתן לבלות שעות ארוכות ומרתקות: על סיפוריו ההיסטוריים; הפסלים והאנדרטאות; הצמחיה המיוחדת, העצים העבותים וכרי הדשא; הבריכה והמיזרקות; מתקני המשחק והכושר; ניתן להתחבר לטיילת צ'יץ היפה ולרדת לחופי הים המוסדרים שלמרגלותיו; להציץ על מלון הילטון המתנשא מעל הגן ולשמוח שחוזרים לחדר הנעים במלון מלודי. ואם אתם שוהים במלודי יותר מלילה אחד, מחכה לכם מתחם נמל ת"א במרחק הליכה קצר, ורחוב דיזנגוף בסמוך. תל-אביב כולה עומדת לרשותכם. תבלו.

רג'יס הלימי – מנהל המלון וליטל רחמין – מנהלת הקבלה, בלובי שהוא גם חדר אוכל (לבקשתי, הנמיכו לשנייה את המסיכה לצורך הצילום). צילום שוש להב

מנהלים ומתרגשים  

בשלב זה צוות העובדים קטן ורב-תחומי. כולם עושים הכל, מתניידים בין העבודות ומשדרים שירותיות ומקצועיות. נראה שרג'יס הלימי – מנהל המלון הנמרץ והאדיב וליטל רחמין – מנהלת הקבלה היעילה והחייכנית, אינם נחים לרגע, ידם בכל ויחד עם זאת, נגישים לכל אורח. רג'יס בן 41, נשוי ואב לשלושה, עלה לארץ מצרפת, וכסטודנט התחיל לעבוד ברשת מלונות אטלס ב 2004. מעניין שהמלון הראשון שלו היה מלודי, משם התנסה במספר מלונות אטלס ובמגוון תפקידים, עבר קורס ניהול מטעם הרשת וב- 2018 חזר למלודי כמנהל המלון. ליטל, בת 28, ירושלמית ורווקה (הי, מישהו???), עובדת 6 שנים ברשת. התחילה במלון ארתור וליוותה את מלון בצלאל בירושלים מרגע הקמתו. עברה לת"א לתפקיד שטח, כסטודנטית למלונאות סיימה את קורס הניהול של הרשת וב- 2019 הגיעה למלודי כמנהלת הקבלה.

לדבריהם: "בדי אן איי של הרשת הוא להצמיח את המנהלים מבפנים. להשקיע בעובדים, להיות קשובים לצרכיהם ולטפח אותם לתפקידים הולמים". השניים מספרים שהמלונאות היא עבודה תובענית, שואבת, אך מספקת וממכרת. כשלושה שבועות לפני פתיחתו המחודשת של מלודי לאחר סגר הקורונה, הם עשו לילות כימים כדי להכשיר את המלון לתו הסגול המחמיר. ביום הפתיחה, הם מקבלים את ראשוני האורחים בהתרגשות ובחגיגיות. "רשת אטלס מייצרת חווית אירוח מיוחדת, אישית ומשפחתית, חוויה שלא תקבלו בשום רשת אחרת", הם אומרים, וניכר שהם נחושים להעניק לכל האורחים חווית שירות וארוח, שתחזיר אותם למלון מלודי שוב ושוב.   

אחת מפינות ההגשה עם המנות האישיות בארוחת הבוקר. טעים והיגייני. צילום שוש להב

אוכלים ונישנושים

לא רק הצבא צועד על קיבתו… האוכל הוא אחד הפרמטרים החשובים לחוויית הלקוח. הייתי סקרנית לראות כיצד מתמודדים כאן עם ההנחיות המגבילות של הקורונה ואיך זה משפיע על הארוחה. השולחנות והכיסאות בחדר האוכל מוצבים במרווחים זה מזה. בארוחת הבוקר, מונחות בפינות ההגשה מנות האוכל, בכלים אישיים בהגשה אסתטית. המיגוון של המנות רב ולא חסר דבר – משפע סלטים וגבינות למיניהן, ירקות ופירות, לחמים ובורקסים, מאפים וקינוחים, ואל, אל תוותרו על הריבות הנהדרות שנטלי – השפית החביבה, מכינה במו ידיה. לזה הוסיפו הזמנה פרטנית של הביצים והקפה, המוגשים לשולחן, וכל השפע הזה לבחירתנו, נעשה תוך הקפדה על הגיינה מירבית.

מידי יום (למעט שבת) מתקיים במלון מלודי "הפי אאוור" בין חמש לשבע אחה"צ, עם נישנושים טעימים בשפע מפתיע – קוראסונים וגבינות, סלטים, עוגיות ושתייה קלה. מה שזורם בלובי כמים – הוא היין הלבן. בכניסה ליד הקבלה נמצא מיחם קטן עם ברז, שממנו יוצאים לא מים ולא בירה, אלא יין לבן קופצני, השמפניה של מלודי. מרווה ועושה מצב רוח טוב.

חדר עם נוף במלון מלודי בת"א. צילום סיון אסקיו

דני ליפמן ולסלי אדלר – בעלי רשת מלונות אטלס, מצטרפים ומסכמים: "בגרסתו המחודשת, מציע מלון מלודי את המיזוג המושלם בין ביזנס לפלז'ר, כיון שהמלון נהנה מלוקיישן יוצא מן הכלל, המתבטא בקרבה למרכז העיר ובמרחק נגיעה מן החוף, ומציע חוויית אירוח מצוינת הן לקהל התיירותי והן לקהל העסקי". אכן, כל מילה בסלע.

מחירי החדרים במלון נעים בתקופה זו, באמצע שבוע החל מ 500 ש"ח ובסופ"ש החל מ- 800 ₪, ללינה וארוחת בוקר לזוג.

מלון מלודי, רח' הירקון 220, תל-אביב – יפו

טלפון: 03-5215300, טלפון להזמנות: 03-5425555

אתר: www.atlas.co.il

Exit mobile version