Site icon IAS

מלון מגדל דוד: פתיחה מחודשת וחגיגות שלוש שנים להקמתו

חדר מרווח עם נוף מרהיב לים. צילום איתי סיקולסקי

בשורה טובה בצל הקורונה: לאחר ארבעה חודשים בהם היה סגור, מודיע מלון הספא העירוני מגדל דוד (DAVID TOWER) של המותג  MGALLERY מרשת מלונות ACCOR, כי יפתח שעריו ב- ב31/7/2020. המלון, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, ידוע כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות, ומנוהל ע"י דני רונן. עתה, בצל הקורונה, המלון מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן.

מלון הספא העירוני DAVID TOWER הוקם לפני שלוש שנים וממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ו- 500 מטר משוק נתניה, הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. במלון 75 חדרים והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת.

לרגל חגיגות 3 שנים למלון DAVID TOWER נתניה, ישיק המלון חדרי אקזקיוטיב ספא עם מרפסת ונוף לים. בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים, מגוון משקאות בריאות בחדר ועוד הפתעות. בנוסף משיק המלון סדרת חבילות וטיפולים של הספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל, שביצע כדי ללמוד את תענוגות העולם ולהעניקם לאהובתו. סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו, מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER בנתניה, המשלב בין קסם תרבויות שונות, לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום.

הבריכה בספא המפנק של המלון. צילום איתי סיקולסקי

פינוקים בספא MARIS VIA

ספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, יפתח באוגוסט, תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי, כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה המרהיב של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות, סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

החומרים והמרכיבים בהם הספא משתמש לטיפולים, לקוחים מתוך יומן המסע שניהל במהלך מסעות נדודיו, בו תיאר את אותן מסורות עתיקות יומין שנחשף אליהן. הסולטאן עבר אלפי קילומטרים בצי ספינותיו, בין איים רחוקים וחופי יבשות חדשות, ובכל מקום קסום שהגיע, חקר את מנהגי המקום ולמד את סודות הטיפולים העתיקים להרגעת הגוף והנפש. תרבויות ומסורות עתיקות העניקו לסולטאן את הידע, שהפך לכדי יצירה אחת של חוכמת חיים עמוקה.

 

הלובי הנעים של מלון מגדל דוד בנתניה. צילום איתי סיקולסקי

מוקפדים על התו הסגול המחמיר

נקיון החדרים והספא מתבצע ברמה הגבוהה ביותר ובנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, כמו גם הספא, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית. בין היתר, מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם, כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר, שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי.

במרחבים הציבוריים, האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים, לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’. העובדים כולם עוטים מסיכות, מחוייבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות (כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות), וכל זאת – כדי להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלון מוקפדים ומחמירים ביותר.

מלון DAVID TOWER של המותג  MGALLERY מרשת מלונות ACCOR זכה באות המצוינות לשנת 2019 מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר ברשת tripadvisor.

לרגל הפתיחה מחדש של המלון והספא, ועם חגיגות 3 שנים למלון, מזמין המלון את הציבור לצאת למסע אקזוטי ייחודי ומענג במיוחד בספא VIA MARIS, עם חבילות מסע במחירים אטרקטיביים במיוחד!

מלון DAVID TOWER – רח' דוד המלך 8 נתניה

https://www.davidtower.co.il/

Exit mobile version