Site icon IAS

מלון הקפסולה החדש WOM מתחשב במצוקת הצעירים

מלון הקפסולה (פודים) החדש WOM נפתח מחדש. צילום מקס קובלסקי

היום (18.6) זה קורה: מלון הקפסולה (פודים) החדש WOM בשיתוף עם קבוצת בראון, נפתח מחדש במרכז ת"א. לקראת הפתיחה המחודשת נערכו מספר התאמות לתקופת הקורונה, כמו שיפוץ מחדש של השירותים, הוספת מטבחון משותף ואזורי כביסה שיתווספו בחודש הקרוב לנוחיות האורחים. המלון ממוקם בצומת אלנבי/בן יהודה, במרחק כמה צעדים מחוף הים, שוק הכרמל וכל האטרקציות של מרכז העיר, ומאפשר לשוהים בו נגישות לכל מה שטוב ואהוב בתל אביב.

מתוך מחשבה על הקושי הגדול שמצויים בו אנשים שאיבדו מקומות עבודה ואת הדירות השכורות שלא יכלו להחזיק עוד, יזמו אנשי המלון שיתוף פעולה עם מכללת בצלאל, במסגרתו סטודנטים של המכללה יהיו הראשונים לאכלס את המלון, עם מספר מוקצב של חדרים בעלות מופחתת. המלון, שקבע לנגד עיניו מיד עם הקמתו, שיתוף פעולה מתמשך עם אמנות מקומית, וביקש להיות במה לאמנים צעירים מקומיים ליצור ולהתגלות בה, מרגיש בזמנים כאלה שנדרשת יותר מבמה אמנותית, אלא סיוע ממשי בחיים עצמם.

המלון מציע התאמה למצב ומחירים אטרקטיביים. צילום מקס קובלסקי

המחיר ללילה ליחיד מסתכם ב- 100 ש"ח וכולל שירותי ניקיון, כלי מיטה, מצעים, מגבות, חלוקי רחצה, טואלטיקה ופינוקים מלונאיים נוספים. בנוסף, מציע המלון סדרה של מחירים זולים ללינה חודשית בסך 2,400 ₪, שבועית ב-600 ₪ או כרטיסיות של 10 ימים ב- 800 ₪ לצעירים ובעלי עסקים השוהים בעיר לכמה לילות בחודש.

ליאון אביגד, מייסד ובעלים של קבוצת מלונות , ביחד עם ליהי גרסטנר,  מנכ"לית ויזמית רשת מלונות WOM: "לאחר שלושה חודשים רצופים של הקפאת הפעילות בשל משבר הקורונה שפקד את העולם כולו, אנו נרגשים לבשר על פתיחתו המחודשת של מלון הפודים WOM. כחלק מהתמודדות עם המצב והיעדר תיירות נכנסת, החלטנו כי מעצם היותנו ישראלים תל אביבים, שגדלו פה ומבינים את מצוקת הדיור הנוכחית, שיצר משבר הקורונה בקרב צעירים, אנו פותחים מחדש את המלון בהתאמה ובמחירים אטרקטיביים".

המלון מציע התאמה למצב ומחירים אטרקטיביים. צילום מקס קובלסקי

brownhotels.com

facebook.com/brownhotels

Exit mobile version