Site icon IAS

מלון הספא מס' 1 באירופה מציג: "פסטיבל ג'אז ואוכל ישראלי"

האחוזה האלפינית היוקרתית "שלוס אלמאו". צילום באדיבות Elmau Schloss

ושוב התיירות מישראל על מפת ההתעניינות העולמית… האחוזה האלפינית היוקרתית "שלוס אלמאו" שבאלפים הגרמניים, החליטה להעמיק את הקשר עם הקהל הישראלי, ומינתה את חברת שיווק התיירות הישראלית המובילה "טרהנובה" לנציגתה בארץ. מלון הספא היוקרתי "שלוס אלמאו" באלפים הגרמניים, יקיים "פסטיבל ג'אז ואוכל ישראלי" בחודש יוני השנה, השתתפות מוזיקאים ישראלים מובילים. השף אורי ירמיאס, בעלי מסעדת "אורי בורי" המפורסמת, יערוך שתי ארוחות ערב במסגרת הפסטיבל, אשר יתקיים בין 6 ל -12 ביוני. הפסטיבל יציע לאורחי המלון קונצרט ג'אז ישראלי בכל ערב, ושלוש ארוחות גורמה.

בין המוזיקאים שישתתפו בפסטיבל: שלישיית יונתן אבישי, הפסנתרנים ירון הרמן ועומר קליין, נגן הקונטרבס חגי כהן-מילוא, נגן המנדולינה אבי אביטל, החצוצרן אבישי כהן וההרכב "שלוש". הפסטיבל מעיד על הקירבה שחשים בעלי המקום לישראל ולקהל הישראלי, ושבעקבותיה אף פתחו השבוע נציגות רשמית בישראל. החברה שנבחרה לייצג את המלון היא "טרהנובה" מתל אביב, המתמחה בשיווק של מותגי תיירות גדולים, וביניהם משרדי התיירות של תאילנד, פולין, רואנדה והאמירות ראס- אל – ח'יימה, וכן חברות תעופה ורשתות בתי מלון ברחבי העולם.

האחוזה האלפינית היוקרתית "שלוס אלמאו". צילום באדיבות  Elmau Schloss

שלוס אלמאו היא אחוזה מפוארת בדרום גרמניה, הממוקמת בנוף טבעי עוצר נשימה למרגלות האלפים. היא דורגה כאתר הספא מספר 1 באירופה ע"י המגזין השוויצרי "בילנז", ונחשבת לאחד מאתרי הנופש המובילים בעולם. היא כוללת שני בתי מלון חמישה כוכבים מפוארים, שישה אתרי ספא יוקרתיים, שש בריכות חיצוניות מחוממות, חמאם טורקי, מתחם "אונסן" יפני, וכן סאונות, שני חדרי כושר, חדרי טיפול ומרכז לרפואה סינית. את אתרי הספא משלימים מגוון עצום של פעילויות ספורט, בריאות ו"וולנס", כגון מרכז יוגה עם שיעורים יומיים ותוכניות רטריט, טיולי אופניים חשמליים ורגילים, טיולי הליכה וטיפוס צוקים, חץ וקשת, טניס, גולף וגלישת רוח על אגמים.

בחורף מציעה האחוזה סקי מישור וסקי אלפיני, וטיולים בין טירות בהרי האלפים שבסביבתה – אליהן תוכלו להגיע בנהיגה במכונית יוקרה חשמלית של בי.אמ.וו. אך שלוס אלמאו אינו רק מלון נופש וספא, אלא גם מרכז תרבות שוקק, המארח כ-200 קונצרטים של מוזיקה קלאסית ומוסיקת ג'אז בשנה, וגם כמה פסטיבלי מוזיקה, באולמות הקונצרטים הייחודיים שלו. גם סופרים מפורסמים מגיעים לספריות האחוזה למפגשים והרצאות, וחובבי הקולינריה ימצאו בה לא פחות משלושה טרקלינים ושבע מסעדות יוקרה משובחות – אחת מהן עם שני כוכבי מישלן. למשפחות מציע המלון דירות של עד 6 נפשות, ושפע של אטרקציות למשפחה: מועדון ילדים, סדנאות יצירה, מחנה אימוני כדורגל לצעירים ע"י המאמן לשעבר של מנצ'טר יוניטד, כמו גם חוויות ספא וארוחות משפחתיות.

האחוזה האלפינית היוקרתית "שלוס אלמאו". צילום באדיבות  Elmau Schloss

האחוזה היא גם אתר מבוקש לכנסים, ועידות, ופגישות צוותי הנהלה בכירים – עם אולמות המכילים עד 300 משתתפים. לא במקרה, הרזורט הינו היחיד בעולם אשר נבחר פעמיים כדי לארח את פסגת ה- G7  שכל מי שאכפת לו מכדור הארץ וממשבר האקלים, ישמח לגלות כי אחוזת שלוס אלמאו מייצרת %100 מהחשמל שלה באופן עצמאי ממקורות מתחדשים, וכך גם %80 מהחימום בה. המים במלון מגיעים ממעיין מים מינרלים מקומי, ובחדרי המלון לא תמצאו כל שימוש בכלי פלסטיק. בעלי המלון, דיטמר מולר – אלמאו אמר השבוע: "מינינו את חברת טרנובה לנציגתנו כדי להעמיק את קשרינו עם ישראל, ונשמח לארח יותר ישראלים, זוגות ומשפחות, וגם מוזיקאים, סופרים ואנשי רוח ישראלים המשתתפים בתוכניות התרבות שלנו – כמו פסטיבל הג'אז והאוכל הישראלי הקרוב".

מנכ"ל ומייסד חברת טרהנובה, דב קלמן, הוסיף: "מינוי טרהנובה כנציגת אחד מאתרי הנופש המדהימים בעולם, היא אבן דרך עבורנו. בשלוס אלמאו יש את כל מה שהתייר הישראלי יכול לחלום עליו, והרבה יותר: טבע מהמם בחורף ובקיץ, יוקרה נטולת פשרות, חוויית ספא שאין כמוה, תרבות ברמה עולמית וקולינריה מענגת. בשנה הקרובה ניצור שיתופי פעולה עם מובילי ענף התיירות כדי לקדם חופשות, כנסים ואירועי תרבות בשלוס אלמאו, לכל ישראלי וישראלית המעוניינים לחוות את פסגת הנופש של אירופה, במרחק שעה וחצי בלבד משדה התעופה של מינכן".

לאתר "שלוס אלמאו": לחצו כאן

לאתר הפסטיבל הישראלי "שלוס אלמאו": לחצו כאן

Exit mobile version