Site icon IAS

מלון "המלך דוד" ירושלים מארח את שגריר איחוד האמירויות בישראל

תמיר קוברין ומוחמד אל חאג'ה צילום שלומי אמסלם

מלון "המלך דוד" ירושלים, מרשת מלונות דן, שעדיין סגור בגלל משבר הקורונה, נפתח במיוחד כדי לארח את משלחת שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל חאג'ה והפמלייה שלו. השגריר הראשון של איחוד האמירויות בישראל הגיע היום (ב') למלון "המלך דוד" ירושלים, במסגרת ביקור של ארבעה ימים, במסגרתם הוא ייפגש היום עם נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין, שיעניק לו את כתב האמנה.

תמיר קוברין, מנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים, קיבל את פניו של שגריר איחוד האמירויות בישראל וערך לו סיור היכרות אישי במלון, ולבסוף עלה איתו לגג של המלון והראה לו את הנוף ההיסטורי המשתקף ממנו, של העיר העתיקה ירושלים, הר הבית והעיר החדשה. במהלך הביקור, מלון "המלך דוד" ירושלים אירח את השגריר והפמלייה גם לארוחת צהריים משותפת, יחד עם גיל השכל, ראש הטקס של מדינת ישראל. לטובת הביקור של משלחת שגריר איחוד האמירויות בישראל, שוריינו לו ולפמלייה שלו 8 חדרים מפוארים במלון.

על אף שמלון "המלך דוד" ירושלים סגור רשמית בגלל משבר הקורונה, הוא נפתח בחודשים האחרונים לטובת אירוח משלחות מדיניות בהתאם לבקשת משרד החוץ. בין הביקורים האחרונים שהיו במלון לאחרונה: נשיא קפריסין, שר הנפט של מצרים, משלחת מבחריין בראשות ד"ר שייח חאליד בן חליפה אל חליפה בן דודו של מלך בחריין, ביקור שר החוץ של בחריין ד"ר עבדולטיף בן ראשיד אל זיאני, מזכיר המדינה של ארצות הברית מייק פומפאו, ראש ממשלת רומניה, שר החוץ של בולגריה, ראש ממשלת סלובניה, שר החוץ של ספרד ועוד.

Exit mobile version