Site icon IAS

מלון דויד קמפינסקי תל אביב ייפתח רשמית בפברואר 2022

תרשים של מלון דויד קמפינסקי תל אביב לאורך הטיילת. באדיבות רשת קמפינסקי

רשת מלונות קמפינסקי (Kempinski Hotels) היוקרתית הודיעה אתמול (ה' 28 באוקטובר 2021 ) על פתיחתו הרשמית של מלון דויד קמפינסקי תל אביב (The David Kempinski Tel Aviv) בחודש פברואר 2022. המלון ה-80 בעולם של מותג האירוח היוקרתי והראשון בישראל, בן 250 חדרים וסוויטות, המשתרע על פני 34 קומות, ממוקם לאורך הטיילת של תל אביב.

המלון נבנה על ידי פייגין אדריכלים בעיצוב פנים של חברת Ara Design. כל אחד מהחדרים והסוויטות מציע נוף לים. במלון תהיינה 56 סוויטות פאר, כולל סוויטת הטריפלקס-פנטהאוז, הגדולה מסוגה בתל אביב- 371 מ"ר, מצוידת במרפסת גג בגודל 43 מ"ר ובריכה.

לאורחי 14 הסוויטות המובילות במלון תהיה גישה בלעדית לטרקלין החיצוני בקומה ה-34 הכולל בריכת שחייה, אזור מנוחה עם מיטות שיזוף ושירות של מסעדה ובר. בלילה הטרקלין יהפוך לחוויית לילה תוססת תחת השם  Cloud51 שיציע גם ארוחות לילה  (יפתח באפריל 2022).

חדר במלון דויד קמפינסקי תל אביב . תרשים באדיבות רשת מלונות קמפינסקי
סוויטה במלון דויד קמפינסקי תל אביב . תרשים באדיבות קמפינסקי

בנוסף, המלון יציע 5 מסעדות גורמה הפרוסות על פני מספר קומות, כל אחת עם אווירה ועיצוב ייחודי. אחת מהן Sereia Restaurant & Lounge – מסעדת דגים כשרה ויוקרתית בהובלת השף מור כהן, המתמחה במטבח כשר גורמה. הלובי לעומת זאת יציע קונספט ייחודי של בר סיגרים (The Common Bar) ובר וויסקי (Macallan whisky bar), ראשון מסוגו בישראל.

חדר האוכל במלון דויד קמפינסקי תל אביב . תרשים באדיבות הרשת

גיא קליימן, מנכ"ל מלון דויד קמפינסקי תל אביב, אמר: "המטרה שלנו היא ליצור קהילה חמה ולהפוך אותו לבסיס בתל אביב עבור משפחות המבקרות בישראל. דויד קמפינסקי תל אביב יהיה המרכז החדש לאורך חוף הים, המשלב באופן הטוב ביותר חופשת חוף וחוויה אורבנית תרבותית."

בנוסף להיצע הבילוי והקולינריה, המלון יכלול ספא בשירות מלא עם 11 חדרי טיפולים, חדר כושר מאובזר, סאונה ואזור מנוחה. ניתן יהיה לתאם גם טיפולי מניקור, פדיקור ומספרה בליווי צוות הסטייליסטים המקצועיים והמנוסים של המלון. אולם פגישות ואירועים משוכלל שיכיל עד 500 אורחים יהווה את אחד מהמקומות המרכזיים של המלון.

המחיר לחדר ללילה, החל מ-$550.

הלובי המרשים במלון דויד קמפינסקי תל אביב . תרשים באדיבות הרשת
Exit mobile version