Site icon IAS

מיראל הודיעה על פתיחתו של SeaWorld® Abu Dhabi ב-2023

תצוגת דולפינים מרהיבה. צילום Depositphotos

חברת מיראל (Miral), הודיעה על פתיחתו של SeaWorld® Abu Dhabi ב-2023. מיראל היא חברת ניהול והשקעות בתחום הנדל"ן האחראית על הפיתוח והניהול של האי יאס (Yas) באבו דאבי. בנוסף החברה מחזיקה ומפעילה את Ferrari World, World Abu Dhabi, Yas Waterworld וכעת גם את SeaWorld® Abu Dhabi, הכל באמצעות החברה הבת, Farah Experiences. האי יאס הוא אי מלאכותי המשמש כמרכז פנאי הכולל מלונות ואטרקציות תיירותיות.

90% מבניית הפארק כבר הושלם ויחשב כדור הבא בפארקי חיות ימיות. בסמוך לפארק יפתח השנה מרכז המחקר הימי הייעודי הראשון של איחוד האמירויות, חילוץ, שיקום והחזרה. המרכז ינוהל על ידי מדעני ים ברמה עולמית, וטרינרים, אנשי מקצוע לטיפול בבעלי חיים, מומחי הצלה ומחנכים, שישתפו פעולה עם עמיתים, ארגוני סביבה, רגולטורים ומוסדות אקדמיים כדי להשפיע על מאמצי השימור ארוכי הטווח באזור. צוות החילוץ יהיה זמין גם לתמוך ברשויות 24/7.

SeaWorld® Abu Dhabi יהיה בנו בחמישה מפלסים על שטח של כ-183,000 מ"ר. הפארק תוכנן ונבנה תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר ויכלול מספר עצום של חוויות סוחפות ותערוכות אינטראקטיביות, שיזמינו אורחים מרחבי העולם להרחיב את הידע וההערכה שלהם לחיים ימיים, תוך חינוך מעורר השראה. ממלכת " “One Ocean” המרכזית של SeaWorld אבו דאבי מחברת שש סביבות ימיות נפרדות ברחבי הפארק, שכולן מספרות סיפור מאוחד המבוסס על הקישוריות של כל החיים על פני כדור הארץ ובאוקיינוסים ​​שלנו. בתוך המתחם המרכזי, האורחים יפגשו בסיפורי אוקיינוס ​​מרתקים המוצגים בחוויית מדיה נרחבת של 360 מעלות.

מוחמד ח'ליפה אל מובארק (Mohamed Khalifa Al Mubarak), יו"ר חברת מיראל אמר: "אבו דאבי ואיחוד האמירויות סיפקו שימור ימי רב שנים, ו-SeaWorld אבו דאבי מסמל את תחילתו של פרק חדש בידע אזורי וגלובלי של חיים ימיים, שימור, וקיימות. השותפות  המוצלח שלנו עם  SeaWorld Parks & Entertainment כדי להביא את הדור הבא של פארק החיים הימיים הזה לבירה, תעזור למקם את אבו דאבי כמרכז תיירות עולמי ולתרום לצמיחה הכלכלית ולחזון הגיוון שלה".

סקוט רוס (Scott Ross), יו"ר SeaWorld Parks & Entertainment, "בשם מועצת המנהלים של SeaWorld, אני רוצה להודות למיראל על השותפות שלהם בזמן שאנחנו עובדים יחד כדי להביא את SeaWorld לאי יאס. שמחים על ההזדמנות הייחודית להיות חלק מהחזון החדשני של אבו דאבי לגיוון וצמיחה כלכלית, כמו גם המחויבות של האמירות לשימור חיים ימיים. SeaWorld מביאה מורשת של אהבה ושימור מעוררי השראה עבור האוקיינוס ​​ובעלי החיים הימיים, ואנחנו לא יכולים להיות נרגשים יותר להרחיב את רשת השימור העולמית שלנו ואת המשימה שלנו להגן על בעלי חיים ימיים ובתי הגידול שלהם בים ובמפרץ המקיפים את איחוד האמירויות. "

קטלן מופיע ב- Seaworld אורלנדו. צילום Depositphotos

מוחמד עבדאללה אל זאבי (Mohammed Abdalla Al Zaabi), מנכ"ל מיראל הוסיף, "אנו גאים לציין את ציון הדרך המשמעותי הזה בפיתוח של SeaWorld אבו דאבי, בשיתוף עם SeaWorld Parks & Entertainment, תוך מינוף מורשתה של חילוץ ושיקום בעלי חיים ימיים. זוהי תוספת חשובה ומהפכה לחוויות הסוחפות של יאס איילנד, שהיא עדות נוספת להגשמת החזון שלנו לאי, ומציבה אותו כיעד גלובלי מוביל".

SeaWorld אבו דאבי צפוי להכיל יותר מ-58 מיליון ליטר מים ולהיות ביתם של יותר מ-150 מינים של בעלי חיים ימיים כולל כרישים, להקות דגים, חתולי ים, צבי ים, זוחלים, דו-חיים וחסרי חוליות בנוסף למאות ציפורים כולל פינגווינים, פאפינים, פלמינגו ועוד. בעלי החיים של הפארק יטופלו על ידי צוות מומחים מנוסה של זואולוגים, וטרינרים, תזונאים ומומחים לבעלי חיים החולקים תשוקה ומחויבות לשמירה על בריאותם ורווחתם של בעלי החיים שבטיפולם.

SeaWorld אבו דאבי יתמוך עוד יותר בחזון של מיראל למצב את האי יאס כיעד עולמי מוביל ותוספת נהדרת לפורטפוליו האטרקציות והחוויות הייחודי של האי. פארק החיים הימיים של הדור הבא מתוכנן להסתיים בסוף 2022 ואמור להפוך למגה האטרקציה הבאה של האי יאס.

Exit mobile version