Site icon IAS

מיזם תיירותי גדול יוקם ע"י kass group במעלה אדומים

kass group: מיזם התיירות הגדול ביותר בעשורים האחרונים. הדמיה 3division

קבוצת  kass group  בבעלות חנוך קס זכו במכרז לרכישת 100 דונם בפארק ישראל שבמעלה אדומים. שווי המכרז כ-60 מיליון שקלים. החברה מתכננת להקים במקום פרויקט תיירות ענק, הגדול ביותר שנבנה בישראל בעשורים האחרונים.

על פי התכנון של היזמים ייבנו על הקרקע בתי מלון כ- 900 חדרים ותהיה הבית מלון הגדול ביותר בישראל והיחיד שתוכל לאכלס ועדים בסדר גודל של 1000 משפחות בבת אחת, פארקי שעשועים מחולקים לנושאים, פארק מים מקורה עם מגלשות שטרם נראו בישראל אמפיתיאטרון להופעות ומתקנים נוספים. פרויקט ענק זה יהפוך את פארק ישראל שבמעלה אדומים למוקד תיירות משמעותי. על פי התחזיות של היזמים, מספר המבקרים בשנה הראשונה יעלה על שבעה מיליון.

"אנחנו ממשיכים לפתח את פארק ישראל ורואים בזכייה במכרז פוטנציאל עסקי גדול כחלק מפעולותינו להפוך את המקום לאתר תיירותי מוביל בארץ", אמר קס. "החזון של קבוצת המשקיעים שלנו קורם עור וגידים בימים אלו ויהפוך למציאות בשנים הקרובות. אנחנו נרגשים לעשות היסטוריה ולהניח את אבן היסוד  שתפתח אזור תיירות חדש בניחוח מדברי וקסום, עבור ישראלים ותיירים".

פרויקט תיירות ענק, שיוקם במעלה אדומים על ידי קבוצת קס. הדמיה 3division

קס הוא הבעלים של ה- Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל ושל ה-Dcity, בירת העיצוב של ישראל, שנמצאים גם הם באותו אזור. מתחילת ספטמבר, אז נפתח ה-Magic Kass, ועד היום ביקרו בו כ-400 אלף בני אדם. הפארק המקורה, המשתרע על שטח של 13 דונם, פתוח כל ימות השנה ומאכלס כ-4,000 מבקרים בו זמנית. ה-Magic Kass ומציע מתקני שעשועים ואקסטרים מתקדמים וחדשניים כמו רכבת הרים בגובה של למעלה מ-20 מטרים, Loper, Sky Tower, Air Race וה- .Discovery 360.

Exit mobile version