Site icon IAS

מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב וקבוצת אמסלם טורס משתפות פעולה

בתמונה מימין :יעקב אמסלם בעלים של קבוצת אמסלם טורס, עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב, אליעזר אמסלם, בעלים של קבוצת אמסלם טורס

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וקבוצת התיירות אמסלם טורס, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי. במסגרת ההסכם, קבוצת אמסלם טורס, תהיה חברת התיירות הרשמית של מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב כחלק מפרויקט הדגל של המועדון- "טסים עם כוכבים". בנוסף, הקבוצה תיקח חלק פעיל בפעילויות למען הקהילה במסגרת פרויקט  MACCABI SPIRIT.

"טסים עם כוכבים", הוא פרויקט הדגל של המועדון, במסגרתו טסים אוהדי הקבוצה בחבילות תיירות מיוחדות למשחקי מכבי Playtika תל אביב. חבילות אלו כוללות טיסה עם השחקנים למשחקים במסגרת היורוליג, העברות למלון, למשחק ולשדה התעופה, וכמובן כרטיס כניסה למשחק.

בנוסף, במסגרת המהלך המשותף, עובדי קבוצת אמסלם טורס, יהנו מכרטיסים לחלק ממשחקי המועדון במהלך העונה, כחלק מראיה פנים ארגונית המקדמת את רווחתם של העובדים וכאות הערכה והוקרה על עבודתם המאומצת.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מציין "אנו גאים ונרגשים לקראת המהלך המשותף עם הקבוצה של המדינה. הבחירה לצאת לדרך עם מכבי הייתה טבעית מאחר והיא מתחברת היטב לערכי הקבוצה שלנו- מקצוענות, חתירה למצוינות והתמדה אינסופית. זו בהחלט גאווה גדולה להעניק שירות למועדון יוקרתי שכזה, המונה מאות אלפי חברים וכמובן, שאנו נעניק לכולם את השירות המקצועי בו אנו מצטיינים. הבשלת ההסכם מגיעה בעיתוי מדויק עבורנו, לקראת השקת פלטפורמה טכנולוגית ייחודית שפיתחנו אותה נחשוף בחודשים הקרובים".

עדלי מרכוס, מנכ"ל המועדון: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב הוא מועדון ישראלי שורשי, עם משמעויות עמוקות. המועדון שלנו הוקם ב-1932, עוד לפני קום המדינה ודרכו שזורה בדרכה של המדינה שלנו. "אמסלם טורס" הינה ארגון שחולק את הערך הזה. אהבה למדינה, שורשיות וישראליות. אני נרגש לקראת החיבור איתם, רוצה להודות להם ובטוח שנצעד יחד להצלחות כאן בארץ, ובכל רחבי אירופה".

דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "מכבי Playtika תל אביב טסה בטיסות צ'רטר למשחקי היורוליג שלה, בהסכם מוצלח ופורה שיש לנו עם חברת "ישראייר". אנחנו שמחים מאוד לצרף את האוהדים הנאמנים שלנו לטיסות לחוויה בלתי נשכחת של "טסים עם כוכבים", שם הם פוגשים את השחקנים במסע למשחקי החוץ וכמובן במטוס עצמו, ועד לחוויה של צפייה במשחקי חוץ ברחבי אירופה. האוהדים יהנו מהטיפול המסור והמעולה של "אמסלם טורס" ומי יודע, אולי אפילו נארגן יחד את החבילות המיוחלות לפיינל פור".

Exit mobile version