Site icon IAS

מונתה ועדת איתור לבחירת מנכ"ל/ית לרשות שדות התעופה

רשות שדות התעופה. צילום עוזי בכר

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי, מינתה ועדת איתור לבחירת מנהל/ת כללי/ת לרשות שדות התעופה (רש"ת), זאת לאחר שמנכ"ל רש"ת, יעקב גנות, הודיע על פרישתו ב-1 בינואר 2022, לאחר 10 שנים בתפקיד.

בראש הועדה עומדת מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, וחברים בה: אלוף (מיל') נמרוד שפר, לשעבר ראש אגף התכנון בצה"ל ומנכ"ל התעשיה האווירית, השופטת (בדימוס) נילי ארד, לשעבר נשיאת בית הדין הארצי לעבודה ומנכ"לית משרד המשפטים, פרופ' יוסף תמיר, לשעבר מנכ"ל ג'וינט ישראל ומנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, ותא"ל (מיל') ישראלה אורון, לשעבר קצינת ח"ן ראשית בצה"ל.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "יעקב גנות פורש לאחר קריירה שמעטים זוכים לה, 57 שנים בשירות המדינה בתפקידים משמעותיים. את העשור האחרון הקדיש לניהול רשות שדות התעופה והחותם שלו עליה ועל עולם התעופה כולו משמעותי במיוחד. ועדת האיתור תפעל בצורה מקצועית ומהירה לאיתור המועמד או המועמדת הראויים והמתאימים ביותר, שיוכלו להוביל את רשות שדות התעופה באותו סטנדרט מקצועי ואחראי שהוביל גנות. היכולת לפתח תעופה ישראלית ותעופה בישראל תלויה הרבה מאד בשדות התעופה ובתפעולם. גנות משאיר אחריו רשות תפעולית מצוינת המיטיבה להתמודד עם אתגרי התעופה בכלל ועם אתגרי הקורונה בפרט. בפני המנכ"ל הבא או הבאה יעמוד האתגר להתמודד עם התחלואה ומה שנובע ממנה ולשדרג את רשות שדות התעופה עוד יותר".

יו"ר הועדה, מנכ"לית משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיכל פרנק, אמרה כי הועדה תמליץ לשרת התחבורה על המועמד/ת המתאים/ה ביותר לתפקיד המנכ"ל/ית הבא/ה, שבפניו/ה אתגרים רבים נוכח מגיפת הקורונה והשפעתה על עולם התעופה. בד בבד עם ההכרח לפתח את שערי הכניסה לישראל על מנת שיענו על צרכי העתיד.
הועדה תפרסם בפומבי את דרישות התפקיד, ותזמן מועמדים/ות הרואים עצמם/ן מתאימים/ות לתפקיד. בנוסף לכך, רשאית הועדה לפנות ביוזמתה למועמדים/ות פוטנציאליים/ות ולהזמינם/ן להגיש מועמדות לתפקיד.

רשות שדות התעופה אחראית על נמלי התעופה האזרחיים בישראל, ומנהלת את מסופי המעבר היבשתיים על גבול מצרים, ירדן והרשות הפלשתינאית.

Exit mobile version