Site icon IAS

מבצע החיסונים של שליחי מדינת ישראל בעולם

החיסונים יביאו למאבק הסופי בנגיף הקורונה? freepik

בהנחיית שר החוץ גבי אשכנזי ובסיוע המל"ל ומשרדי הבריאות, התחבורה והאוצר יצא לדרך ביום שישי (5.2) מבצע החיסונים של שליחי מדינת ישראל בעולם, עם הגעת השגרירה בלונדון ציפי חוטובלי יחד עם 11 דיפלומטים מהשגרירות לארץ. הדיפלומטים שהו במלונית עד לקבל המנה הראשונה של החיסון ונמצאים כבר בדרכם חזרה לבריטניה.

היום קיבלו את החיסון עשרה דיפלומטים משגרירות ישראל בניו דלהי והקונסוליות הכלליות במומבאי ובנגלור. הדיפלומטים שוהים במלונית עד לחזרתם להודו בימים הקרובים. בהמשך היום צפויים להגיע לארץ עשרה דיפלומטים מרומא. שליחים נוספים מנציגויות ישראל בעולם צפויים להגיע בהמשך השבוע, כאשר כבר ביום חמישי מתוכננים להגיע לארץ שליחי ישראל מנציגויות ישראל באפריקה בטיסה מיוחדת. השליחים צפויים לחזור לאפריקה עוד באותו היום.

שר החוץ גבי אשכנזי: "אני רואה חשיבות רבה בחיסון הדיפלומטים ובני משפחותיהם והשמירה על בריאותם. בשל כך הנחתי לפעול כדי לחסן את כל שליחי מדינת ישראל בעולם.

גם בתקופה המורכבת של ההתמודדות עם מגפת הקורונה, ממשיכות נציגויות ישראל ברחבי העולם בפעילותן למען ייצוגה של מדינת ישראל וקידום האינטרסים שלה. השגרירויות ממשיכות להיות המוצבים הקדמיים של מדינת ישראל וממשיכות לתת שירות לאזרחי ישראל ברחבי העולם."

Exit mobile version