Site icon IAS

מבצעי בלאק פריידי בקתאי פסיפיק

מטוס קתאי פסיפיק מעל הונג קונג. צילום יח"צ

קתאי פסיפיק מציעה מבצעים מיוחדים לבלאק פריידי – לטיסות בין ה-1.4.2021 ל-31.10.2021 – המאפשרים ללקוחות לתכנן את הטיול הבא שלהם עם המשפחה או החברים. המבצעים המיוחדים יינתנו בהזמנה באתר קתאי פסיפיק עד ל-30 בנובמבר ב-23:59.

במסגרת חגיגות הבלאק פריידי, הלקוחות יכולים לנצל גם את מבצע "נוסעים יחדיו" – הנחה של 50% על כרטיס שני בהזמנה; והנחה נוספת של 25% על כל כרטיס נוסף. כמו כן, עבור כל הכרטיסים שיירכשו במסגרת המבצע, החברה תכפיל את תרומתה להפחתת פליטת הפחמן, כך שהלקוחות יכולים לטייל ולתרום לכדור הארץ.

מבצעים ליעדים הפופולריים

מחירי הכרטיסים במחלקת התיירים ליעדים פופולריים כמו תאילנד מתחילים מ-810 דולר ואוסטרליה מ-1330 דולר. חדשות טובות גם לאוהדי הספורט שמתכננים להגיע לאולימפיאדת טוקיו 2021 ביולי וייהנו ממחירי כרטיסים שמתחילים מ-830 דולר.

כמו כן, קיימת הזדמנות נהדרת לאלו המחפשים נוחות ויוקרה – החל מ-1,590 דולר עבור טיסת ישירה להונג קונג במחלקת תיירים פרימיום; ו-3,020 דולר עבור מחלקת העסקים המעוטרת שלנו בטיסה לבנגקוק.

טיסה בראש שקט

כחלק מההבטחה של החברה ל"טיסה בראש שקט", קתאי פסיפיק מאפשרת ביצוע שינויים בכרטיס ללא עלות למשך של עד שנה מיום הכרטוס (פרטים נוספים באתר החברה). החברה מחזיקה בדירוג 5 כוכבים בבטיחות מפני קורונה, כך שהנוסעים יכולים לטוס בביטחון עם קתאי פסיפיק, שאף הרחיבה את אמצעי הזהירות שלה משלב הצ'ק אין ועד הנחיתה.

לטוס ולתרום לכדור הארץ

קתאי פסיפיק היא בין החברות המובילות בעולם שמפעילה את מטוסי האיירבוס  A350 בטיסות הנוסעים שלה. בעזרת 25% יותר יעילות מאשר הדור הקודם ו-33% פחות פליטת פחמן דו חמצני בממוצע, הקו שבין תל אביב להונג קונג הוא הבחירה הירוקה ביותר באתר Skyscanner.

שירות מעוטר בפרסים ונוחות שאין כדוגמתה

מחלקת התיירים של קתאי פסיפיק מציעה מושבים נוחים במיוחד, עם ידיות שמעלות ומורידות את משענת המושב לנוחות רבה יותר סביב הכתפיים והזרועות. בנוסף, קיים אחסון חכם סביב המושבים שמאפשר ללקוחות לארגן את חפציהם וליהנות ממקסימום מקום.

מחלקת התיירים פרימיום מציעה מקום ל-32 נוסעים, עם מושבים הכוללים מצב שכיבה ומשענת לרגליים.

המושבים האופנתיים והארגונומיים של מחלקת העסקים מעוצבים על ידי סטודיו פ. פורשה. בלחיצת כפתור המושב הופך למיטה שטוחה לחלוטין. מחלקת העסקים מציעה את משטח השינה הנדיב ביותר של חברת התעופה עד כה.

לקוחות מחלקת העסקים יכולים ליהנות משירות ארוחות לפי דרישה, בבחירה בין המבורגר המפורסם של חברת התעופה או מרקי אטריות, בשילוב יינות וקוקטיילים עטורי פרסים.

לקוחות בכל המחלקות יכולים ליהנות ממבחר של מאכלים חמים בינלאומיים. לאחר הארוחות שלהם, הלקוחות יכולים להירגע עם משקאות חמים וקרים ועל ידי צפייה בסרטים או בטלוויזיה במסך אישי בעל חדות גבוהה, או להישאר מחוברים לאינטרנט האלחוטי שבמטוס.

Exit mobile version