Site icon IAS

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל פנתה לשרת התיירות

אורית פרקש הכהן -שרת התיירות צילום באדיבות אתר הכנסת

במכתב ברכה שנשלח מטעם הלשכה וחבריה לשרת התיירות ח"כ אורית פרקש הכהן, כתבו יו"ר הלשכה דני אמיר והמנכ"ל יוסי פתאל: "לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל מבקשת לברך אותך עם כניסתך לתפקיד שרת התיירות ולאחל לך הצלחה. ימים מאתגרים ומורכבים מהימים האלה לא היו לענף התיירות מאז קום המדינה.שינוי סדרי עולם בעטיה של מגפת הקורונה יגרום לשינויים מרחיקי לכת בתיירות העולמית ובהכרח בתיירות לישראל."

ועוד הוסיפו: "הצלחתך חשובה למדינת ישראל וכלכלתה. ענף התיירות הנכנסת הינו השישי בגודלו מבין כלל ענפי היצוא של ישראל. התיירות בכלל מחוללת כעשרה אחוז ממקומות העבודה במשק ובמיוחד באזורי הפריפריה. לקט נתונים ומידע על פעילות הלשכה ומשקלה הכלכלי מצורף במכתב ברכה זה. כמו כן פירטנו את הדברים החשובים לטיפול במטרה לחדש את תנועת התיירות לישראל.
אנו מבקשים מכבוד השרה, שלא להתרשם מהאמירות חסרות הבסיס והידע המקצועי לפיהן תנועת תיירים לישראל לא תתכן בטווח הבינוני. חברי הלשכה מחזיקים בפוטנציאל מוכח הממתין לאישור המתווה לכניסת תיירים בקפסולות, שכבר אושר ע"י כל גורמי המקצוע במשרד הבריאות וממתין לחתימת שר הבריאות.

אל המכתב צורף המתווה הממתין לאישור על שולחנו של שר הבריאות וכמו כן מידע ונתונים על ענף התיירות הנכנסת וחלקם של חברי הלשכה בכלכלת הענף והמדינה.כל הנתונים הינם מהתקופה טרם איבד העולם את שפיותו בחסות הקורונה.

לינק למסמך המלא הכולל פירוט המתווה, נתונים והנושאים החשובים לטיפול בראי פעילות חברי הלשכה .

Exit mobile version