Site icon IAS

לשכת התיירות של תאילנד בישראל: אין מגבלות על כניסת תיירים

תיירת מאושרת באי י קו נאנג יואן, שבתאילנד. צילום freepik

לשכת התיירות של תאילנד בישראל שמחה להודיע כי המדיניות של כניסת תיירים לתאילנד ללא מגבלה תימשך כפי שהיתה עד כה, וכי לא נדרשת הצגת תעודת חיסון או בדיקת קורונה כדי להיכנס למדינה.

תאילנד כן דורשת מתיירים להחזיק בביטוח רפואי המכסה מקרה של הידבקות בקורונה, אך זאת רק לתיירים שמדינתם (או המדינה אליה ייצאו מתאילנד, לאחר שהותם) מחייבת בדיקה כזו. עבור ישראלים החוזרים מתאילנד לישראל אין חובה זו תקפה, אך מומלץ בכל מקרה לנסוע לתאילנד עם ביטוח רפואי תקף, הכולל גם כיסוי קורונה, ולו רק בשל הסיכוי לחלות בקורונה, לנוכח עליית שיעורי החולים בעולם בתקופה זו.

בנוסף לשמירה על מדיניות הכניסה ללא מגבלות, ממשיכה תאילנד להעניק תקופת שהייה מוארכת של 45 יום (במקום 30 בעבר), לתיירים מכל המדינות הזכאים לשהות ללא ויזה, וביניהן ישראל. נוהל זה יהיה תקף עד 31 במרץ השנה, ועשוי להיות מוארך גם מעבר לתאריך זה.

דובר לשכת התיירות של תאילנד בישראל, זיו ארדמן, מוסיף: "בשיא עונת התיירות, תאילנד ממשיכה להישאר פתוחה ובטוחה לתיירים מישראל, שמצביעים ברגליים ומגיעים אליה בהמוניהם. ההתאוששות המהירה של התיירות לתאילנד לאחר הקורונה הביאה כ-11 וחצי מיליון תיירים למדינה בשנת 2022, והממלכה מכוונת להגעת כ-25 מיליון בשנת 2023 – יותר ממחצית ממספר התיירים שהגיעו אליה בשנת 2019.

ישראל הפכה בשנה האחרונה לאחד השווקים הבולטים בתיירות לתאילנד. לאחר פתיחת המדינה לתיירות בסוף 2021 הישראלים היו הראשונים לשוב אליה, וישראל ניצבה במקום השני במספר התיירים למדינה, שנייה רק לארה"ב. בחלק מחודשי שנת 2022 היתה ישראל המדינה מספר אחת בתיירות לתאילנד במספר התיירים לנפש".

פרטים מלאים ומעודכנים בדף הבית של משרד התיירות בכתובת:  https://www.tatnews.org

Exit mobile version