Site icon IAS

לראשונה מזה 3 שנים: משרד התיירות כינס את ועדת צוות תקציב פיתוח

שר התיירות, יואל רזבוזוב וראש עיריית בית שאן, ז׳קי לוי. צילום עיריית בית שאן

אחרי 3 שנים שלא התכנסה ועדת הצת״פ (צוות תקציב פיתוח) שבמשרד התיירות, בשבוע שעבר החלו הרשויות המקומיות השונות להביא בפני חברי הוועדה את הפרויקטים התיירותיים הנחוצים שבשטחן.

מהראשונות שבהן הייתה עיריית בית שאן, שהציגה לוועדה את פרויקט ״הרחבת פיתוח התשתיות התיירותיות בעיר העתיקה״. עלות הפרויקט הכוללת היא 43,500,000 שקלים (וחלקו של משרד התיירות בפרויקט יעמוד על סך 30,450,000 שקלים). אם בסופה, תחליט הוועדה לאשר את הפרויקט, העבודות צפויות לצאת לביצוע כבר בשנה הקרובה.

שר התיירות, יואל רזבוזוב (יש עתיד): "לעיר בית שאן יש פוטנציאל תיירותי רב, ועירייה שיש בידה לעשות טוב לתושבים, לאזרחי ישראל כולם, ולתיירים שיכנסו למדינה. לכן, כשהמשרד החל לבחון פרויקטים, מצאנו את בית שאן כמקום בו הכסף הציבורי יכול להניב הכנסות למשק הישראלי, להביא ליצירת מקומות עבודה רבים ולספק מקורות פרנסה לתושבי האזור ".

ראש עיריית בית שאן, ז׳קי לוי: ״השר רזבוזוב מקדם הקמת בתי מלון ותיירות פנים וחוץ, דבר שכבר מייצר תעסוקה וגורם לפיתוח הכלכלה ברחבי הארץ. לאחר שביקר בבית שאן ועמד על הפוטנציאל התיירותי האדיר שלה אני מברך על כל שהוא מקדם את תכנית התיירות החשובה של העיר שתוצאותיה יביאו את בית שאן לניצול המשאב הטבעי המרכזי שלה – אתר העתיקות, כמוהו כמעט ואין בישראל. התוכנית תהפוך את בית שאן לאחת מערי התיירות המובילות בישראל בעשור הקרוב".

Exit mobile version