Site icon IAS

לראות עולם מכל מקום: מטיילים מהכורסא אל מרחבי תבל

שייט על הדנובה (עם גורדון טורס). צילום שוש להב

מכירים את הביטוי "סוף מעשה במחשבה תחילה"? ברור. אז בפרפרזה לזה אומר, שלפני שיוצאים לטיול, בארץ או בחו"ל, כדאי ללמוד ולהכיר את היעד אליו יוצאים. ומי שמעדיף הפוך, קודם לטייל ולחוות ורק אחרי כן להעמיק ולהרחיב הידע, גם זה מבורך. כך או כך, אני גיליתי (לצערי, רק לאחרונה) את "הרצאות מהכורסא", שמאפשרים ברמה גבוהה ובעניין רב, להתכונן לפני ולהרחיב אחרי, תודות להרצאות מהכורסא עם מיטב המרצים, בכל מקום, בכל העולם, 24/7 בקלות ובנוחות.

בשייט נהרות על הריין-מוזל (עם חב' גורדון טורס), התברר לי שכמה וכמה  ממשתתפי השייט הגיעו אליו בזכות מידע שקיבלו מצפייה ב"הרצאות מהכורסא", ולשמחתי, פגשתי בספינה גם את גל זיו, אחת משני המייסדים של הפרוייקט המיוחד הזה. גל מספרת לי על הרקע לרעיון ולמימושו: "לפני שהומצא מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל, הסתובבו המטיילים באתרים בהם ביקרו, עם ספרי הדרכה שרכשו בטרם הנסיעה, מנסים לדלות מידע על המקום. כיום, המגמה הפוכה – מידע אינטרנטי זמין בשפע אבל הוא מבוזר, קשה למוצאו והוא לא תמיד מהימן או איכותי.

"אבל ישנם מטיילים ותיירים שוחרי ידע, שגילו את הסוד – לפני הכנה לטיול הם נכנסים לספריית התכנים המקוונת של 'הרצאות מהכורסא', צופים בזמנם הפנוי  בהרצאה מקצועית ומעמיקה ממיטב המרצים, ומקבלים סקירה מזווית היסטורית ותרבותית. רואים עולם עוד לפני שארזו מזוודה ויצאו מפתח הבית, לטיול עצמאי או לטיול קונספט ייחודי עם מרצה בכיר.

גל זיו ואמיר זיו, מייסדי "הרצאות מהכורסא". צילום באדיבות הרצאות מהכורסא

הרצאות מהכורסא עם מיטב המרצים בכל מקום 24/7

"הרצאות מהכורסא" הוא מאגר הרצאות העשרה מקוון לקהל שוחר תרבות.
הוא נוסד ב 2018 ע"י אמיר זיו וגל זיו (אין קשר משפחתי), ומאגד בתוכו למעלה מ-150 מרצים ומאות הרצאות מוקלטות, במגוון רחב של נושאים – מהיסטוריה, ספרות, אמנות, מוזיקה וחברה, דרך רפואה ומדע, חקר המקרא, תיאטרון ועוד… כל ההרצאות מופקות באיכות שידור ללא פשרות וכל העת מופקים תכנים חדשים, המתווספים למאגר.

תרבות מסביב לעולם, בטיולי קונספט עם מיטב המרצים

מלבד מאגר ההרצאות שבאתר, מקיימת החברה גם נופשי תרבות בארץ ובעולם. מדובר בטיולי תוכן וקונספט מיוחדים, ברמה של חמישה כוכבים, בהובלת מיטב המדריכים והמרצים. למשל, חובבי האמנות, יקבלו ערך מוסף בטיול אמנות לאיטליה עם ד"ר אפי זיו – מפגש מרתק ומונחה עם יצירות מופת, ערים קסומות, כנסיות מרשימות וחשובות ומוזיאונים מובילים בכל האזור.

אוהבי המוזיקה הקלאסית, יוכלו להתלוות הקיץ לשוויץ עם המנצחת יעל צ'רני לשבוע ייחודי של קונצרטים כחלק מפסטיבל לוצרן למוזיקה קלאסית.

ובחורף, תטיילו באירופה בדרך המפנקת ביותר, בשייט נהרות על הדנובה, בספינה שהיא בית מלון צף ברמה של חמישה כוכבים, המאפשרת לטייל בין עיירות קסומות בלי לארוז בכל פעם מזוודה, לסייר בין שווקי חג המולד ולראות את אירופה חגיגית, זוהרת ומקושטת לאורך הנהר.

המרצה ד"ר אפי זיו באולפן "הרצאות מהכורסא". צילום באדיבות הרצאות מהכורסא

התיירות החדשה – להרחיב את הדעת תוך כדי תנועה

הייחודיות הגדולה של "הרצאות מהכורסא", היא העשרה מבלי להתפשר על נוחות ואיכות, הן בהרצאות המוקלטות והן בטיולים המודרכים. אוהבים גם הרצאות וגם לטייל? כמטיילים עצמאיים תוכלו להנות מההרצאות המוקלטות מכל מקום: בחדר במלון, לפני שיצאתם לטיול בעיר, בזמן שאתם נמצאים במוזיאון, או להעשיר את זמנכם מהבית כמובן. ואפשר גם לבחור לטייל עם המרצים והמדריכים של "הרצאות מהכורסא".

נרשמים לתוכנית המנויים ונהנים מגישה בלתי מוגבלת לכלל ההרצאות המצולמות

"הרצאות מהכורסא" מציעים מסלולי מנוי חודשי ושנתי, במחיר שווה לכל נפש. המנוי מאפשר צפייה ללא הגבלה בתכנים 24/7 – בכל שעה, מכל מקום ודרך כל מכשיר המאפשר גלישה באינטרנט – הנייד, טאבלט, המחשב וכמובן טלוויזיה חכמה. הממשק קל ופשוט לתפעול. בנוסף למנוי, ניתן לרכוש סדרת הרצאות ספציפית, במסגרתה ניתן לצפות ב 8-4 הרצאות, במשך תקופה של שלושה חודשים.

ב"הרצאות מהכורסא" לא מאמינים ב"חתול בשק", ולכן מאפשרים, בהגינות (ובנדיבות) שבוע נסיון: נרשמים, ומקבלים 50 הרצאות במתנה לצפייה, ללא עלות ולא כל התחייבות!

הרצאות מהכורסא                                                                                 

כתובת: הדובדבן 9, קריית אונו         טלפון: 072-3319192

למעבר לאתר>>  לחצו כאן

לדף הפייסבוק>> לחצו כאן 

לערוץ היוטיוב>>  לחצו כאן

והנה סרטון לדוגמא:

Exit mobile version