Site icon IAS

למרות האירועים: כנס ASTA מתקיים כמתוכנן; אל על פועלת כרגיל

דיוני כנס ASTA אתמול. היום נערכים מפגשים של B2B. צילום מהפוסט של לשכת מארגני תיירות נכנסת

חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל הגיעו הבוקר למפגש המתוכנן עם 200 סוכני נסיעות שהגיעו מארה"ב בחסות משרד התיירות לסיור חשיפה בארץ. לדברי מנכ"ל הלשכה, יוסי פתאל, דבר מן הכותרות הצעקניות בחוץ אינו נכנס לחדר הפגישות.

מארגני התיירות ממשיכים את תוכניות הסיורים של עשרות אלפי התיירים הנמצאים בארץ כמעט כרגיל. מספר סיורים הוסטו לאזורים פחות לחוצים.

ממתינים לנציגי ASTA בנמל התעופה. צילום מהפוסט של לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל

חברת אל על מעדכנת כי לוח טיסותיה פועל כמתוכנן וזאת בהתאם להנחיות הגורמים הרלוונטיים. בעקבות המצב הביטחוני אל על תאפשר שינויים וביטולים בכרטיסי טיסה ללא גביית דמי שינוי וביטול וכן ללא גביית דמי טיפול לטיסות שמועד המראתן עד יום שבת, ה – 16 בנובמבר, 2019 (כולל).

בנוסף, נוסעים המחזיקים בכרטיסי טיסה של אל על לטיסות שמועד המראתן עד 27 בנובמבר, 2019 (כולל), המבקשים להקדים מועד טיסתם, יכולים לעשות כן ללא תשלום דמי שינוי וטיפול וכן ללא תשלום הפרשי מחיר במידה וקיימים. נמסר כי החברה עוקבת אחר המצב ותפרסם עדכונים ככל שיידרש וכן שומרת על הזכות לעדכן המדיניות המפורסמת בכל עת.

יצויין כי בשבוע הבא אמור להתקיים בתל אביב כנס בינלאומי של משקיעים במלונאות, ויש לקוות שלא ייפגע.

מירושלים נמסר כי אתרי ירושלים פותחים שעריהם חינם לטובת תושבי כל האזורים שנמצאים תחת מגבלות/הנחיות פיקוד העורף (עוטף עזה וצפונה עד גוש דן וכולל) בהם לא מתקיימים לימודים.

Exit mobile version