Site icon IAS

ללא דיוטי פרי, אבל עם עגלת אטלס ממותגת

עגלות דיוטי פרי ממותגות ברשת מלונות אטלס. צילום בני וולדאיס

לצערנו, השמים עדיין לא נפתחים ועל הדיוטי פרי שופ ניתן רק לפנטז… אז לא צריך לפנטז, כי ניתן לממש: לכבוד הקיץ ועונת החגים הקרבה ובאה, יוצאת רשת מלונות הבוטיק "אטלס" במיזם חדש – עגלת דיוטי פרי, שתציע לאורחיה הישראלים, לצד ניחוח הנופש במלונות הרשת, את אחד הדברים שהכי חסרים להם מהנסיעות לחו"ל: קניות של פרפומריה, אלכוהול ושוקולדים, במחירים אטרקטיביים.

עבור רוב הישראלים שיוצאים לנופש בחו"ל, הקנייה בדיוטי פרי נחשבת כצעד ראשון בחופשה, עוד לפני שמגיעים ליעד החופשה. ברשת מלונות אטלס החליטו להביא לחופשה העירונית את אווירת הטיסה לחו"ל, ויצרו לטובת האורחים עגלת דיוטי פרי ממותגת. העגלה, שתפעל בתחילה במלון טל שבצפון רחוב הירקון שבתל-אביב, ותנדוד בהמשך בין מלונות הרשת, תציע לאורחי המלון בשעות ההאפי האוור או בשירות room service, מגוון של עשרות פריטים, כמו שוקולדים תוצרת חוץ ושל שוקולטיירים מקומיים, שתייה חריפה, מארזי טיפוח, נרות ריחניים ומוצרי בישום לגברים ונשים. כל אלה יימכרו במחירים תחרותיים.

ומה בהיצע?

כך, למשל, שוקולד גודייבה הבלגי היוקרתי יימכר במחירים של 14.90-19.90 למארז; מארז טיפוח יוקרתי של המותג הישראלי מינוס 417 ב- 89.90; נר ריחני במארז זכוכית מהודר ב- 49.90; בקבוקי שתייה חריפה של וודקה, וויסקי, עראק, ג'ין וליקרים שונים, במחירים שנעים בין 44.90-124.90 לליטר; בשמים לגבר ולאישה ברמות מחיר של 199.90-298.90.

דני ליפמן, מנכ"ל רשת אטלס, מספר שכרשת מלונות בוטיק, הם חושבים תמיד, ובפרט בתקופה הנוכחית, איך לספק לאורחים חווית שהייה ייחודית ובלתי שגרתית. לדבריו: "חשבנו איך לחדש ולסקרן ועלינו על הרעיון של עגלת הדיוטי פרי. עבור הקהל הישראלי 'שופינג' הוא טקס, חגיגה, אטרקציה, נדבך חשוב בחופשה. לכן, אחרי מחקר מעמיק, אצרנו את הפריטים והמותגים האהובים ביותר על הקהל, ונציע אותם למכירה בעגלה מעוצבת שיצרנו ובמחירים נגישים ביותר, הזולים מהתמחור בחנות הפטורה ממס בנתב"ג, כאלה שיתנו לחופשה טעם מתוק עוד יותר".

Exit mobile version